Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:11:41 GMT

ترکیه: بحران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ساختگی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۸۰۸/ترکیه_بحران_کشورهای_عرب_حوزه_خلیج_فارس_ساختگی_است

ترکیه: بحران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ساختگی است

ابراهیم کالین اظهار کرد، بحران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس ساختگی است و به نفع منطقه خلیج فارس و شورای همکاری خلیج فارس است که این بحران حل و محاصره قطر لغو شود.

به گزارش ایسنا، ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه در گفت‌وگو با روزنامه قطری العرب اظهار کرد، محاصره قطر از همان ابتدا عادلانه نبود و هیچ اساس و واقعیتی نداشته و کشورهای محاصره کننده در تحقق نتایجی که امید به دستیابی به آن را داشتند موفق نشدند و این محاصره قطر را قوی‌تر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطر در برابر جهانیان پایداری خود را اثبات کرد و از این امتحان سربلند بیرون آمد و رهبری و ملت قطر ثابت کردند که که با بحران با آرامش بیشتر و درایت تعامل کردند.

کالین افزود: بحران کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در راستای برنامه‌های سیاسی است به نفع هیچ طرفی در منطقه نیست و به اعتقاد من به نفع منطقه و آینده شورای همکاری خلیج فارس است که این بحران حل و محاصره متوقف شود.

وی درباره روابط ترکیه و قطر گفت، ترکیه به همکاری با قطر در تمام زمینه‌ها ادامه می‌دهد.

کالین اظهار کرد، روابط دوجانبه با قطر بهترین نمونه برای روابط استراتژیک و برادرانه میان دو کشور و دو ملت دوست است و هر دو در زمان‌های بحران و سختی به یاری هم می‌شتابند.

وی به تاسیس کمیته راهبری میان دو کشور و تبادل رایزنی‌های دائمی میان دو طرف اشاره کرد.

سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه افزود، رهبران دو کشور همیشه با هم در ارتباط هستند و تلاش‌های دو کشور در زمینه مسائل مهم دو کشور و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی هماهنگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۸۰۸/ترکیه_بحران_کشورهای_عرب_حوزه_خلیج_فارس_ساختگی_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: