Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@06:45:05 GMT

125 پزشك متخصص در مناطق محروم فارس خدمت‌رسانی خواهند كرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۸۸۵۲/۱۲۵_پزشک_متخصص_در_مناطق_محروم_فارس_خدمت_رسانی_خواهند_کرد

125 پزشك متخصص در مناطق محروم فارس خدمت‌رسانی خواهند كرد

به گزارش ایكنا از فارس، عبدالخالق كشاورزی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 26 آذرماه با اشاره به پیگیری از وزارت بهداشت برای توسعه خدمات تخصصی و توزیع عادلانه خدمات پزشکی در استان، از جذب ۱۲۵ پزشک متخصص برای حضور در مناطق محروم خبر داد.
وی افزود: این پزشکان در ۱۳ رشته تخصصی جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، چشم، قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، طب اورژانس، مغز و اعصاب، عفونی، اعصاب و روان و آسیب‌شناسی کار خود را آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


كشاورزی ادامه داد: از سال ۹۳ تاکنون، طرح سهمیه پزشکان مناطق محروم در استان فارس اجرا شده و امسال نخستین گروه پزشکی برای خدمات‌رسانی در مناطق محروم تقسیم‌بندی شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه این گروه از پزشکان دارای تعهد ۱۲ ساله خدمت هستند، این اقدام را گام موثری برای رفع مشکل کمبود پزشک در این مناطق عنوان کرد.
کشاورزی یادآور شد: بیشترین آمار توزیع متخصصان در میان استان‌های کشور به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اختصاص داده شده است که امیدواریم با آغاز به کار در شهرستان‌های استان، شاهد افزایش رضایتمندی مردم باشیم.
فرشاد فلاحتی، مدیر درمان در امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به خدمات پیش‌بینی شده برای این گروه متخصص، از مواردی نظیر ارائه به موقع خدمات درمانی، تعیین تکلیف بیماران در بخش کمترین زمان ممکن، تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایتمندی، انجام فرآیندهای درمانی و یا مداخله درمانی مرتبط با بیماران اورژانس از قبیل انجام اعمال جراحی در زمان مقیمی نام برد.
وی، همکاری و تعامل با مرکز پایش مراکز مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رفع مشکل بیماران ارجاعی را از دیگر خدمات پیش‌بینی شده برای این گروه عنوان کرد.
فلاحتی از رؤسا و مدیران مراکز درمانی استان نیز خواست تا ضمن نظارت بر حضور پزشکان، نظارت بر عملکرد و پیش‌بینی جایگزین در زمان عدم حضور و مرخصی با هماهنگی معاون درمان قطب‌های استان فارس، نسبت به پیگیری مستمر امکانات رفاهی از قبیل اسکان پزشکان در شهرستان ها و پرداخت به موقع مطالبات اقدام کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۸۸۵۲/۱۲۵_پزشک_متخصص_در_مناطق_محروم_فارس_خدمت_رسانی_خواهند_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: