Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@23:59:51 GMT

وقت خماری را با ساعت محمدحسین لطیفی تنظیم کنید/ ببینید

تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۹۹۲۸۵/وقت_خماری_را_با_ساعت_محمدحسین_لطیفی_تنظیم_کنید_ببینید

وقت خماری را با ساعت محمدحسین لطیفی تنظیم کنید/ ببینید

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم سینمایی «به وقت خماری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی جمال گلی از چهارشنبه (ششم تیرماه) روی پرده خواهد رفت.

  این اثر از چهارشنبه (ششم تیرماه) در گروه سینمایی ایران و پخش توسط موسسه رسانه فیلمسازان روی پرده سینماهای کشور خواهد رفت.

با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم که یکی از آثار پربازیگر چند سال اخیر سینما به حساب می‌آید، سازندگان از جدیدترین تیزر «به وقت خماری» رونمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم که در سال ۹۶ ساخته شده است یک کمدی-اجتماعی درباره یک مراسم ازدواج است.

اسامی کامل بازیگران این فیلم به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، محید یاسر، شیرین یزدان‌بخش، همراه با هنرمند خردسال: آرمین جداخانی.

 طراحی و ساخت تیزر توسط امیرحسین تحسینی انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۹۹۲۸۵/وقت_خماری_را_با_ساعت_محمدحسین_لطیفی_تنظیم_کنید_ببینید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: