Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@13:39:53 GMT

واریز بسته حمایتی به حساب کارگران

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۵۹۲/واریز_بسته_حمایتی_به_حساب_کارگران

رکنا: دولت برای جبران شرایط پیش آمده اقتصادی و معیشتی جامعه، پنج بسته حمایتی ضد تحریم در نظر گرفت که از جمله آنها، توزیع بسته حمایتی دولت و فوق العاده جبرانی برای کارمندان و کارگران (بسته حمایتی کارگران) و اقشار کم درآمد است تا بخشی از این تنگی معیشتی جبران شود.

به گزارش رکنا، بر این اساس همه افرادی که درآمد زیر 3 میلیون تومان دارند،مشمول دریافت طرح بسته حمایتی دولت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان می‌دهد توزیع بسته حمایتی دولت به حساب یارانه افراد آغاز شده و تا کنون افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، کارمندان دولت مانند کارمندان وزارت آموزش و پرورش و برخی از افرادی که یارانه دریافت می‌کنند، کارت یارانه آنها شارژ شده است و باقی افراد نیز به زودی شارژ خواهند شد.

براساس آخرین اطلاعات بدست آمده، بسته حمایتی کارگران از امروز واریز خواهد شد.

همچنین بسته حمایتی بازنشستگان و کارمندان واریز شده است و آن دسته از بازنشستگانی که هنوز بسته رفاهی خود را دریافت نکرده اند طی ۲ تا ۳ روز آینده با حقوق ماهانه خود به حسابشان واریز خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مار پیتون زیر لحاف زن جوان استرالیایی خزیده بود / وحشت در نیمه شب + عکس اقدام شوم با 300 زن توسط شفابخش شیطان صفت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور این زن خطرناک ترین ملکه راهزنان دنیاست +عکس خودکشی تلخ زوج جوان در نارمک / زن آرایشگر به خاطر شوهر صیغه ای خودکشی کرد بدن زن تهرانی زیر لیزر رفع موهای زائد به طرز هولناکی سوخت+عکس این زن نابینا به جای غذا ته سیگار می خورد !+عکس اقدام زیبای مرد نیکوکار میلیاردر نیازمندان را شگفت زده کرد / او همچنان ناشناس است

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۵۹۲/واریز_بسته_حمایتی_به_حساب_کارگران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: