Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:03:35 GMT

هشدار رئیس دانشگاه مازندران درباره فروش تسهیلات بانکی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۷۲۶/هشدار_رئیس_دانشگاه_مازندران_درباره_فروش_تسهیلات_بانکی

رئیس دانشگاه مازندران گفت: قیمت گذاشتن روی پول همان نزول، ربا و جنگ با خدا است و نمایندگان مجلس باید با توجه و جدیت با این موضوع برخورد کنند زیرا گروه هایی تسهیلات و وام‌ها را می‌فروشند.

به گزارش ایسنا، سید خلاق میرنیا ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری مازندران در سالن استانداری مازندران، با بیان اینکه دو موضوع تولید و اشتغال در کنار هم قابل پیگیری است و تا زمانی که تولید به وجود نیایید اشتغال نیز وجود ندارد، اظهار کرد: در طول ۳۷سال اقداماتی انجام شده اما بی حساب و به دور از برنامه ریزی، تحقیق و پژوهش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی یکی از معضلات حوزه تولید است که تنها با رفع آن مشکلات اقتصادی حل می شود، افزود: زمانی که تسهیلات با سود بالای ۲۰ درصد پرداخت می شود چطور تولیدکنندگان توانایی فعالیت داشته باشند؟ در واقع با این اقدام برای پول قیمت تعیین کردیم نه برای فعالیتی که آن واحد صنعتی انجام می‌دهد.

رئیس دانشگاه مازندران با بیان اینکه قیمت گذاشتن روی پول همان نزول، ربا و جنگ با خدا است، گفت: در حال حاضر بهحل مشکل توجهی نشده است و نمایندگان مجلس باید با توجه و جدیت برخورد کنند زیرا گروه هایی تسهیلات وام ها را می فروشند.

میرنیا با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی با ممنوع کردن واردات به پیشرفت رسیدند، خاطرنشان کرد: چرا توانایی جلوگیری از واردات در ایران وجود ندارد، زیرا همت لازم نیست.

وی افزود: در دهه ۶۰ مسئولیت فرماندهی سپاه ناحیه ساری را بر عهده داشتم و در آن دوران از بحران نظامی و گلوله روی شقیقه عبور کردیم اما اکنون جلوی چند واردکننده توانایی ایستادن نداریم، زیرا ابزار آلوده است و تا زمانی که رانت خواری در کشور باشد این مشکلات وجود دارد.

رئیس دانشگاه مازندران اظهار کرد: در حال حاضر برخی مسئولان از تریبون خود برای انتقاد از دیگری استفاده می‌کنند. در گذشته نهادهای موثر، موفق تر عمل می کردند، باید روحیات انقلابی احیا شود تا مشکلات رفع شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۷۲۶/هشدار_رئیس_دانشگاه_مازندران_درباره_فروش_تسهیلات_بانکی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: