Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@23:20:11 GMT

آغاز بکار انجمن علمی بازاریابی آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۷۸۷/آغاز_بکار_انجمن_علمی_بازاریابی_آذربایجان_شرقی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران در مراسمی که به همین منظور در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد با بیان اینکه آذربایجان شرقی چهارمین استان کشور است که شعبه این انجمن در آن تاسیس می شود گفت : این انجمن به منظور گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی دانش بازاریابی و توسعه کیفی نیرو‌های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های بازاریابی و مدیریت بازار تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرویز درگی افزود : تحقیقات علمی و فرهنگی ، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی فنی ، برگزاری گردهمایی‌های علمی و ، انتشار کتب و نشریات علمی همکاری با نهاد‌های اجرایی، علمی و پژوهشی در حوزه بازاریابی از اهداف تشکیل انجمن علمی بازاریابی ایران است.
وی ارتقای سطح دانایی افراد فعال در زمینه بازاریابی برای حضور موفق شرکتهای داخلی در بازار را هدف اصلی این انجمن اعلام کرد.
رئیس انجمن علمی بازاریابی شعبه آذربایجان شرقی هم گفت : ارائه خدمات مشاوره بازاریابی به بنگاه‌های تجاری و کسب و کارها، برپایی کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها، توسعه ارتباط صنعت با دانشگاه و برگزاری آزمون‌های صلاحیت برای مدرسان، مشاوران و بازاریابان با مجوز وزارت علوم از خدمات این انجمن خواهد بود.
محمد فاریابی افزود : این انجمن برای پیشبرد کسب و کارها به صورت علمی ، ساماندهی فرایندهای آموزشی و پژوهشی و نظارتی در حیطه بازاریابی و نشان دادن راههای حضور علمی در بازار و تجاری سازی ایده های خلاقانه به صاحبان صنعت استان تلاش خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۷۸۷/آغاز_بکار_انجمن_علمی_بازاریابی_آذربایجان_شرقی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: