Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:02:17 GMT

واحدهای پرورش بوقلمون در گیلان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۸۲۷/واحدهای_پرورش_بوقلمون_در_گیلان_فیلم

واحدهای پرورش بوقلمون در گیلان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ گیلان با 13 واحد پرورش بوقلمون سالانه 54 هزار و 900 قطعه از این پرنده را تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند.

در چهار واحد پرورش بوقلمون مادر گیلان سالانه 20 هزار و 900 قطعه بوقلمون تولید می‌شود که استان گیلان با این میزان تولید رتبه نخست تولید این پرنده در کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: وقتی مهاجرت دو برادر، زمینه‌ساز اشتغال بیش از ۶۰۰ نفر شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

فواید گوشت بوقلمون + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۸۲۷/واحدهای_پرورش_بوقلمون_در_گیلان_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: