Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@00:15:52 GMT

فعالیت «مهد قرآن» کاشان در ساختمان جدیدالتأسیس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۸۹۱/فعالیت_مهد_قرآن_کاشان_در_ساختمان_جدیدالتأسیس

فعالیت «مهد قرآن» کاشان در ساختمان جدیدالتأسیس

به گزارش ایکنا، مهد قرآن کریم شهرستان کاشان، فعالیت‌های آموزشی ـ فرهنگی خود را در ساختمان جدی‌د‌التأسیس شروع کرد که این مرکز به نام «هدایت» در شهرستان کاشان است.
بر اساس این گزارش، مؤسسه طی سا‌ل‌های گذشته از استقبال خوب قرآن‌آموزان برای حضور در دوره‌های آموزشی برخوردار بود و نیاز به مکان بزرگتری در این زمینه داشت که بر این اساس ساختمان جدید در سه طبقه با متراژ 300 متر مربع طراحی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرکز با کاربری قرآنی ـ فرهنگی و علوم اهل بیت(ع) برای برپایی دوره‌های مهدویت، آموزش قرآن، تربیت معلم کلاس‌هایی و همچنین فضایی به عنوان مهمانسرا برای زوار در نظر گرفته شده است. این مرکز در خیابان آیت‌الله اعتمادی، نبش اعتماد 5 واقع شده است.
یادآور می‌شود، مهد قرآن کریم کاشان از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد که در سال 1380 مدیریت این مرکز برعهده محمد مهدوی گذاشته شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۸۹۱/فعالیت_مهد_قرآن_کاشان_در_ساختمان_جدیدالتأسیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: