Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@05:49:57 GMT

مدارس ابتدایی غیردولتی استان پاسخگوی سیل مراجعه کنندگان به این مدارس نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۰۸۹۴/مدارس_ابتدایی_غیردولتی_استان_پاسخگوی_سیل_مراجعه_کنندگان_به_این_مدارس_نیست

رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان:

مدارس ابتدایی غیردولتی استان پاسخگوی سیل مراجعه کنندگان به این مدارس نیست

مدارس ابتدایی غیردولتی استان پاسخگوی سیل مراجعه کنندگان به این مدارس نیست و به شدت نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مدارس هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی اداره کل ، از استقبال خوب مردم استان زنجان از مدارس غیردولتی خبر داد وگفت: هم اکنون مدارس ابتدایی غیردولتی استان ، پاسخگوی سیل متقاضیان نیست و فضا برای سرمایه گذاری مردم در این بخش ازآموزش و پرورش باز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بیات با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در اداره مدارس افزود: بیش از 11 هزار و 233 نفر در 91 مدرسه غیردولتی استان در حال تحصیل هستند .

وی با اشاره به رشد تعداد دانش آموزان مدارس غیردولتی گفت : در مجموع بیش از 7 درصد دانش آموزان استان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که نسبت به سال تحصیلی گذشته با افزایش نزدیک به 1 درصدی روبرو بوده است.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی استان زنجان از استقبال خوب مردم از مدارس غیردولتی بویژه در دوره ابتدایی خبر داده افزود : مدارس ابتدایی غیردولتی استان پاسخگوی سیل مراجعه کنندگان به این مدارس نیست و به شدت نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مدارس هستیم.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به نامگذاری سال جدید گفت : در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و دولت الکترونیک ، پرونده متقاضیان تاسیس مدارس و مراکز غیردولتی بصورت الکترونیکی تشکیل خواهد شد که با اجرای این طرح صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه به عمل خواهد آمد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۰۸۹۴/مدارس_ابتدایی_غیردولتی_استان_پاسخگوی_سیل_مراجعه_کنندگان_به_این_مدارس_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: