Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@08:44:37 GMT

ساختمان کانون وکلای دادگستری استان قم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۰۰۰/ساختمان_کانون_وکلای_دادگستری_استان_قم_افتتاح_شد

ساختمان کانون وکلای دادگستری استان قم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسین سعیدی رییس کانون وکلای دادگستری استان قم در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در روند احداث و بهره برداری از ساختمان کانون وکلای دادگستری قم همکاری داشتند اظهارداشت: امروز گرد هم جمع شده ایم تا با حضور میهمانان گرامی ساختمان کانون وکلای دادگستری استان قم را با عرصه ای در حدود 270 متر مربع و با بنایی حدود 1700 متر مربع و در 8 طبقه افتتاح نماییم، ساختمانی که سعی شده است در شان همکاران و در خور شهر مذهبی قم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اسکلت ساختمان تماماً با بتن آرمه ویو بوت و بصورت علمی احداث شده است.

رییس کانون وکلای دادگستری استان قم گفت: در این پروژه تمامی مقررات و شرایط مهندسی به خوبی رعایت شده است به نحوی که از استحکام بالایی برخوردار می باشد که حتی در مقابل زلزله با ۸ درجه ی ریشتر مقاوم می باشد.

وی عنوان کرد: نمای ساختمان ترکیبی از معماری اسلامی ایرانی می باشد که سر درب آن مزین به آیه شریفی از قرآن می باشد که به صورت خط نستعلیق و خط کوفی است.

سعیدی ادامه داد: لوگوی کانون وکلای دادگستری و مجسمه های عدالت در دو طرف آرم کانون همراه با آرم اتحادیه و منشور حقوق بشر کوروش با سنگ و بصورت دستی تراشیده شده که نظر هر بیننده را به خود جلب می نماید.

وی با بیان اینکه در احداث ساختمان کانون وکلای دادگستری استان قم سعی شده است از بهترین مصالح چه از نظر کمی و کیفی استفاده شود افزود: ساختمان مجهز به آسانسوری 10 نفره و با 9 توقفگاه از بهترین نوع ساخت آلمان و ایتالیا می باشد و از ایست کامل برخوردار بوده و در سیستم گرمایش و سرمایش نیز از بروزترین تکنولوژیها بهره گرفته شده است.

رییس کانون وکلای دادگستری استان قم اضافه کرد: ساختمان از نظر موقعیت مکانی در خیابانی احداث شده که دسترسی آسان به مراجع قضائی و اداری همچون استانداری، فرمانداری ، ثبت احوال ، ثبت اسناد و املاک را امکان پذیر کرده است.

وی بیان داشت: ساختمان دارای 2 طبقه منفی بوده که علاوه بر پارکینگ که بصورت لیفت قابل استفاده می باشد از جهت پارک مشکلی را برای مراجعین بوجود نخواهد آورد.

وی با بیان اینکه قسمت های اداری کانون کاملاً مجزا می باشد گفت: در طبقه اول سالن آمفی تأتر ، طبقه دوم معاضدت قضایی با اتاق های متعدد است که در آن واحدها جوابگویی به تعداد زیادی از مراجعین جهت مشاوره حقوقی را انجام می دهند.

وی تصریح کرد: طبقه سوم نیز شامل بخش های اداری از جمله اتاق مدیر داخلی، امور مالی، دبیرخانه، کتابخانه و بایگانی می باشد.

رییس کانون وکلای دادگستری استان قم با اعلام این مطلب که طبقه چهارم شامل دادسرا و دادگاههای انتظامی و کمیسیونهای کانون می باشد گفت: طبقه پنجم شامل اتاق هیئت مدیره، رئیس و نائب رییس کانون می باشد.

وی خاطرنشان کرد: نمای ساختمان مجهز به دوربین های مدار بسته پیشرفته و آیفونهای تصویری بوده و از مدرن ترین و شیک ترین لوازم برقی و الکتریکی در ساختمان استفاده شده است.

سعیدی گفت: امروز بنده با افتخار اعلام میکنم که کانون وکلای دادگستری که طی ده سال گذشته در یک واحد استیجاری مستقر بود با افتتاح این واحد در ساختمانی مستقر خواهد شد که به همت و تلاش همکاران احداث شده است.

وی با بیان اینکه این ساختمان بدون هیچ کمک دولتی و غیردولتی، بلکه به همت والای همکاران به سرانجام رسیده است افزود: ساختمان کانون وکلای دادگستری قم در بین کانون های سایر استان ها در نوع خود اگر بی نظیر نباشد، کم نظیر است.

سعیدی در پایان با اشاره به ششمین انتخابات کانون وکلای دادگستری استان قم که قرار است در تاریخ ۲۴ فروردین ماه جاری برگزار شود از وکلا خواست که در این انتخابات مشارکت پرشور و جدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بنابی رییس دادگاه خانواده قم نیز در مراسم افتتاح ساختمان کانون وکلای قم بر ضرورت اجرای عدالت در بین وکلا و قضات تاکید نمود.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت یکی از نکات مهمی است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است گفت: با اجرای عدالت، انسان به بهترین هدف خلقت که همان رسیدن به تقوا است دست پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین بنابی با اشاره به اینکه امسال بهار طبیعت با بهار معنویت ماه رجب المرجب متقارن شده است گفت: امیدواریم که بتوانیم از این بهار طبیعت و معنویت بهره کافی را ببریم و در عمل به آموزه های قرآن موفق باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۰۰۰/ساختمان_کانون_وکلای_دادگستری_استان_قم_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: