Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:41:29 GMT

ساختمان کانون وکلای دادگستری لرستان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۰۰۱/ساختمان_کانون_وکلای_دادگستری_لرستان_افتتاح_شد

ساختمان کانون وکلای دادگستری لرستان افتتاح شد

خرم‌آباد- ساختمان کانون وکلای دادگستری لرستان با حضور مسئولان استانی و ملی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز شنبه ساختمان کانون وکلای دادگستری لرستان با حضور سید موسی خادمی استاندار لرستان، رئیس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران، رئیس کانون وکلای لرستان و رئیس کل دادگستری لرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدعلی رضایی رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان در این رابطه گفت: ساختمان کانون وکلای لرستان که پیش از این متعلق به دانشگاه سماء بود، در مزایده ای قانونی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه این ساختمان با مبلغ یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان خریداری شده است، تصریح کرد: برای بهسازی فضای این ساختمان و خرید تجهیزات آن نیز ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کانون وکلای دادگستری لرستان با اشاره به اینکه ساختمان کانون وکلای لرستان ۶۶۰ مترمربع زیربنا دارد و در دو طبقه احداث شده است، ادامه داد: این ساختمان نیاز مجموعه وکلای لرستان را تا ۱۰ سال آینده تامین می کند.

رضایی با بیان اینکه با خریداری و تجهیز یک ساختمان مناسب، کانون وکلای لرستان صاحب یک هویت سازمانی شد، خاطرنشان کرد: امروز ۶۱۷ وکیل در کانون وکلای لرستان عضویت دارند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۰۰۱/ساختمان_کانون_وکلای_دادگستری_لرستان_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: