Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@23:50:34 GMT

طلسم شکنی یا در ادامه راه سیدجلال و آندو

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۰۳۱/طلسم_شکنی_یا_در_ادامه_راه_سیدجلال_و_آندو

اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تیم ملی هستند که در سال های اخیر موفق شدند در فرم خوب خود بازی های خوبی به نمایش بگذارند. سال های بازی این دو هافبک باعث شده تا آنها جزء باتجربه ترین بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی بدانیم. این دو بازیکن با حضور در لیست اولیه تیم ملی، عصر امروز راهی قطر شدند تا مورد آخرین آزمایشات کارلوس کی روش قرار بگیرند و در نهایت تصمیم درباره آنها نیز به مانند سایر بازیکنان گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چیزی که در مورد این دو بازیکن به ذهن می رسد عدم اطمینان درباره حضور در لیست نهایی است. جایی که کی روش پیش از این نیز نشان داده انتخاب های بعضا غیرقابل تصوری داشته و به همین دلیل اصلا بعید نیست پیش از آغاز تورنمنتی مهم، به سیاست خود برای تغییر نسل ملی پوشان ادامه بدهد و همان طور که پیش از این بازیکنانی نظیر آندو تیموریان و سیدجلال حسینی را از تیم ملی گرفت این بار نیز دست به انتخابی عجیب بزند.
البته از میان این دو کاپیتان تیم ملی، اشکان دژاگه فعلا درگیر مصدومیت است و به همین دلیل در یکی دو بازی اخیر تراکتوری ها نیز حضور نداشت. بنابراین این احتمال که وی به دلیل مصدومیت نتواند برای تیم ملی در بازی های پیش رو به میدان برود نیز دور از ذهن نیست.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۰۳۱/طلسم_شکنی_یا_در_ادامه_راه_سیدجلال_و_آندو را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: