Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@14:20:17 GMT

گرامی داشت یاد شهید سرلشکر خلبان محمد میر + گزارش

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۰۰۹/گرامی_داشت_یاد_شهید_سرلشکر_خلبان_محمد_میر_گزارش

‍‍‍‍‍‍

یادی کنیم از شهید سرلشکر خلبان محمد میر ، شهیدی که رشادت هایی مثال زدنی در دوران دفاع مقدس از خود برجای گذاشت و آسمانی شد. دانلود دانلود

عقاب تیز پرواز سیستان ( سرلشکر خلبان شهید محمد میر )
سرلشکر خلبان شهید محمد میر در اسفندماه ۱۳۳۰ در روستای شهرک از توابع شهرستان زابل متولد شد.

در سال ۱۳۴۹ در دانشکده افسری خلبانی نیروی ارتش پذیرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۱۳۵۰ جهت فراگیری علوم و فنون خلبانی به کشور آمریکا اعزام و در سال ۱۳۵۲ بازگشت. عقاب تیز پرواز سیستانی در ۲۵ مهرماه ۱۳۵۹ به هنگام مراجعت در آسمان بصره به آبادان مورد اصابت موشک دشمن قرار گرفت و به فیض شهادت نایل شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۰۰۹/گرامی_داشت_یاد_شهید_سرلشکر_خلبان_محمد_میر_گزارش را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: