Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@06:36:10 GMT

بی سوادی عامل متضرر شدن جامعه و افراد/ بهترین روش سواد آموزی، فرد به فرد است

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۱۴۰/بی_سوادی_عامل_متضرر_شدن_جامعه_و_افراد_بهترین_روش_سواد_آموزی_فرد_به_فرد_است

بی سوادی عامل متضرر شدن جامعه و افراد/ بهترین روش سواد آموزی، فرد به فرد است

مدیر آموزش و پرورش چرام گفت:در سال جاری بیش از صد درصد افراد در حوزه سوادآموزی درحال آموزش دیدن هستند که در آخرین امتحانات این حوزه،بیش از 60 درصد قبولی داشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از چرام؛ ظهر امروز به مناسبت هفته سوادآموزی نشست خبری مدیرآموزش و پرورش با اصحاب رسانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش چرام ضمن تبریک هفنه سوادآموزی و تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع)بیان کرد:در واقع خانواده،مدرسه و اصحاب رسانه سه رکن برای موفقیت دانش آموزان هستند.

عزیزی افزود:هر نقدی با استقبال ما روبرو میشود و از نظرات رسانه استفاده میکنیم.

وی افزود:سیاست دولت یازدهم و دوازدهم ریشه کنی بیسوادی است و نهادینه کردن سواد در جامعه،میتواند بیسوادی را کاهش دهد.

این مسئول گفت:بیسوادی عاملی است که هم ضرر آن به جامعه و به خود برمیگردد.

عزیزی عنوان کرد:سطح سواد والدین در انتخاب مدارس فرزندان نیز تاثیرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش چرام افزود:شاید در تنها حوزه ای که مشکلی نداشته باشیم،همین حوزه سوادآموزی است.

وی با اشاره به سازمان نهضت سوادآموزی بیان کرد:چالش بزرگ در این حوزه،استقبال کم افراد است.

مدیر آموزش و پرورش چرام ادامه داد:بهترین روش سوادآموزی فرد به فرد بوده چراکه بیشترین نوع آموزش از همین طریق است.

این مسئول،گفت:در سال جاری بیش از صد درصد افراد در حوزه سوادآموزی درحال آموزش دیدن هستند که در آخرین امتحانات این حوزه،بیش از 60 درصد قبولی داشتیم.

عزیزی با اشاره به آمار بیسوادی در شهرستان چرام عنوان کرد:در سنین ده سال تا چهل سال،درصدی قریب به 96 بوده که بر بر اساس آخرین سرشماری تعداد بیسوادان ما 1612نفر است.

وی ادامه داد:هر فردی میتواند یک نفر را باسواد کند که ما نیز تحت پوشش قرار میدهیم که دهیاران و شوراهای روستا نقش خوبی را میتواند ایفا کنند.

عزیزی با اشاره به اینکه آموزش دهندگان بیمه شده اند،بیان کرد:از ابتدای مهرماه آموزش دهندگان ما بیمه شده اند و یکی از مباحث پس از سوادآموزی،ارتقای سواد و تحصیل برای آموزش دهنده به انتخاب خود است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۴۰/بی_سوادی_عامل_متضرر_شدن_جامعه_و_افراد_بهترین_روش_سواد_آموزی_فرد_به_فرد_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: