Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@09:33:47 GMT

نظارت بر جایگاه های سوخت مناطق مرزی تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۱۵۶/نظارت_بر_جایگاه_های_سوخت_مناطق_مرزی_تشدید_می_شود

نظارت بر جایگاه های سوخت مناطق مرزی تشدید می شود

مهاباد- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب گفت: با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت، نظارت بر جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی مرزی شامل بازارچه مرزی تمرچین (پیرانشهر) و کیله (سردشت) تشدید می شود.

داود فعال پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به بازدید از جایگاه مرزی تمرچین پیرانشهر اظهار داشت: با توجه به اختلاف شدید قیمت سوخت بین ایران و عراق، کنترل و نظارت بر ورود و خروج کامیون ها در بازارچه های مرزی فوق توسط بازرسان اعزامی این منطقه با همکاری نیروهای مرزبانی تشدید و از قاچاق سوخت بطور چشمگیری جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این کاهش قاچاق سوخت با تشدید نظارت های غیرمحسوس و اقدامات انجام شده از جمله استانداردسازی باک خودروها و حذف باک اضافی خودروهای سنگین عبوری از مرزها اتفاق افتاده است.
فعال پور گفت: در جایگاه های مرزی تمرچین و کیله در سردشت روزانه بیش از 700 دستگاه خودرو سنگین و سبک تردد کرده و بازرسان اعزامی این منطقه با سیستم های نرم افزاری باک خودروهای عبوری را اندازه گیری می کنند و از خروج سوخت غیرمجاز ممانعت به عمل می آورند.
به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب یکی از مناطق 37 گانه نفتی کشور است و با داشتن هشت ناحیه و 91 باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و 2 باب جایگاه مرزی تمرچین در پیرانشهر و کیله در سردشتف مسوولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده نفتی را به هشت شهر جنوب آذربایجان غربی را برعهده دارد.
بازرسان این منطقه روز گذشته نیز در بازرسی های خود از جایگاه های عرضه مواد سوختی در شهرهای جنوبی استان، توانستند 55 کارت سوخت غیرقانونی را کشف و باطل کنند.
میاندوآب با بیش از 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
9871/6187/3072

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۵۶/نظارت_بر_جایگاه_های_سوخت_مناطق_مرزی_تشدید_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: