Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@20:17:49 GMT

حضور خواهر شهید هادی در خبرگزاری ایکنا

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۱۷۵/حضور_خواهر_شهید_هادی_در_خبرگزاری_ایکنا

حضور خواهر شهید هادی در خبرگزاری ایکنا

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، زهره هادی، خواهر شهید ابراهیم هادی، یکی از شهدای دفاع مقدس، عصر روز گذشته، 23 مهرماه در خبرگزار ایکنا خراسان رضوی حضور یافت.
این خواهر شهید که صبح روز 22 مهرماه، به منظور بزرگداشت شهید ابراهیم هادی یکی از شهدای دفاع مقدس، در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) مشهد حضور داشت با دعوت خبرگزاری ایکنا خراسان رضوی از دفتر این مجموعه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهره هادی، خواهر شهید ابراهیم هادی یکی از شهدای دفاع مقدس در این بازدید در خصوص ویژگی‌های اخلاقی برادر خود و دغدغه‌هایی که داشت سخن گفت.وی در ادامه در خصوص وظیفه جامعه و جوانان امروز در قبال این شهدا حرف‌هایی زد و خواستار شد تا راه شهدا را جوانان امروز طی کنند.یادآور می‌شود، کارت مزین به تصویر شهید هادی و کانال کمیل، با امضا خواهر شهید به تیم ایکنا اهدا شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۷۵/حضور_خواهر_شهید_هادی_در_خبرگزاری_ایکنا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: