Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@11:47:04 GMT

توزیع سبد کالا برای مستمری بگیران صندوق اجتماعی کشاورزان - روستائیان و عشایر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۱۹۱/توزیع_سبد_کالا_برای_مستمری_بگیران_صندوق_اجتماعی_کشاورزان_روستائیان_و_عشایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، آقای سموات با بیان اینکه ۹۰ هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان - روستائیان وعشایر استان هستد افزود: تا پایان مهر ماه امسال ۱۰ درصد به حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر اضافه خواهد شد.
در خاتمه احکام ازکار افتادگی و بازنشستگی به افراد تحت پوشش این بیمه اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۹۱/توزیع_سبد_کالا_برای_مستمری_بگیران_صندوق_اجتماعی_کشاورزان_روستائیان_و_عشایر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: