Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@16:28:36 GMT

اعلام شرایط بازنشستگی پیش از موعد بیمه شدگان روستایی و عشایری

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۱۹۲/اعلام_شرایط_بازنشستگی_پیش_از_موعد_بیمه_شدگان_روستایی_و_عشایری

اعلام شرایط بازنشستگی پیش از موعد بیمه شدگان روستایی و عشایری

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری استان اردبیل گفت: برای ارایه خدمات بهتر، بازنشستگی پیش از موعد در دستور کار صندوق بیمه بازنشستگی قرار گرفته است. مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی، روستایی و عشایری استان اردبیل گفت: برای ارایه خدمات بهتر، بازنشستگی پیش از موعد در دستور کار صندوق بیمه بازنشستگی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما عبدالهی افزود: طبق مصوبه مجلس افرادی که بالای 70 سال سن و 10 سال سابقه پرداخت بیمه دارند می توانند با مراجعه به کارگزاریهای شهرستانها نسبت به بازنشستگی پیش از موعد اقدام کنند.به گفته وی افراد بالای 50 سال سن در روزستاها تنها 15 روز فرصت دارند تا با مراجعه به کارگزاری ها در شهرستانهای استان در صندوق بیمه بازنشستگی ثبت نام کنند.به گزارشخبرگزاری صدا و سیماعبدالهی تاکید کرد: بعد از 31 خرداد ماه افراد بالای 50 سال نمی توانند در صندوق عضو شوند.استان اردبیل 5 هزار نفر بیمه شده کشاورزی، روستایی و عشایری دارد./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۱۹۲/اعلام_شرایط_بازنشستگی_پیش_از_موعد_بیمه_شدگان_روستایی_و_عشایری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: