Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@19:51:02 GMT

محبوب‌ترین اسامی ایرانی کدامند؟ +جدول

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۲۲۶/محبوب_ترین_اسامی_ایرانی_کدامند_جدول

محبوب‌ترین اسامی ایرانی کدامند؟ +جدول

سازمان ثبت احوال کشور، ۲۰ اسامی دختر و پسر در سال گذشته که بیشترین فراوانی را در میان خانواده‌های ایرانی داشته اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در اعلام سازمان ثبت احوال، اسامی 20 نفر از دختران و پسران به همراه تعداد فراوانی آنها که بیشترین انتخاب را در میان خانواده های ایرانی در مدت زمان 2 خرداد 96 تا 2 خرداد 97 داشته‌اند آمده است:


اسامی دختران:                                             
اسامی پسران: م.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۲۶/محبوب_ترین_اسامی_ایرانی_کدامند_جدول را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: