Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:50:41 GMT

هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۲۲۸/هوای_اصفهان_در_وضعیت_ناسالم_برای_گروه_های_حساس_ثبت_شد

هوای اصفهان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد

اصفهان – رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز، وضعیت هوای اصفهان برای ششمین روز متوالی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

بابک صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هوای اصفهان از سه شنبه گذشته تا روز شنبه به ترتیب با میانگین شاخص کیفی ۱۰۸، ۱۰۸، ۱۱۴، ۱۱۲ و ۱۲۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز نیز با میانگین شاخص کیفی ۱۱۳ وضعیت هوای اصفهان همچنان ناسالم گزارش می‌شود، بیان داشت: بر این اساس وضعیت هوای اصفهان در ایستگاه‌های پروین با شاخص ۱۰۹، چهارباغ خواجو ۱۱۷، میدان احمدآباد  ۱۱۸، بزرگراه خرازی ۱۱۰، رودکی ۱۰۵، میدان امام حسین (ع) ۱۱۹ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.

صادقیان با بیان اینکه وضعیت هوا در ایستگاه‌های شهرستان‌های مختلف استان نیز سالم و ناسالم گزارش شده است، تاکید کرد: میانگین شاخص کیفی در خمینی‌شهر با ۱۱۰ و کاشان  با ۱۲۰ ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است و در سگزی با ۹۲ سالم است، از میانگین  شاخص کیفی شاهین شهر و نجف‌آباد نیز گزارشی در دسترس نیست.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۲۸/هوای_اصفهان_در_وضعیت_ناسالم_برای_گروه_های_حساس_ثبت_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: