Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@04:51:00 GMT

ارتش کره‌جنوبی به حالت آماده‌باش کامل درآمد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۲۴۵/ارتش_کره_جنوبی_به_حالت_آماده_باش_کامل_درآمد

ارتش کره‌جنوبی به حالت آماده‌باش کامل درآمد

خبرگزاری میزان- ستاد مشترک ارتش کره جنوبی با انتشار بیانیه‌ای ضمن هشدار به پیونگ‌یانگ اعلام کرد که ارتش این کشور هم‌اکنون در حالت آماده باش قرار دارد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، در پی شلیک موشک اخیر کره‌شمالی ستاد مشترک ارتش کره روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور هم‌اکنون در حالت آماده باش کامل قراردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاری «یونهاپ» به نقل از ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گزارش داد که پس از آزمایش موشکی کره‌شمالی ارتش کره‌جنوبی برای پاسخ فوری به هرگونه اقدام تحریک‌آمیز احتمالی کره شمالی به حالت آماده‌‎باش کامل درآمده است.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در این بیانیه به پیونگ‌یانگ هشدار داده که پافشاری کره شمالی به آزمایش‌های هسته‌ای و اقدامات تحریک آمیز تنها منجر به نابودی نظام کنونی این کشور خواهد شد.
مقامات آمریکا و کره جنوبی اعلام کردند که کره شمالی اوایل روز چهارشنبه یک فروند موشک به سمت دریای ژاپن شلیک کرده است.

انتهای پیام/


منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۲۴۵/ارتش_کره_جنوبی_به_حالت_آماده_باش_کامل_درآمد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: