Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-20@05:23:16 GMT

محمد باسط درازهی نماینده سراوان در مجلس +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۳۶۷/محمد_باسط_درازهی_نماینده_سراوان_در_مجلس_عکس

محمد باسط درازهی نماینده سراوان در مجلس +عکس

محمد باسط درازهی نمایندهٔ دورهٔ دهم از حوزهٔ انتخابیهٔ سراوان و سیب و سوران و زابلی در استان سیستان و بلوچستان است. وی با کسب ۶۰٬۳۴۷ رای از مجموع ۱۲۲٬۱۴۴ رای معادل ۴۹٫۴۱٪ درصد آرا به مجلس راه پیدا کرد.

در تاریخ ۲۶ آذر ۹۷، فیلمی از وی در یک محیط اداری منتشر گردید که سعی داشت کارمند آنجا را وادار نماید تا خواسته خلاف قانون خود را اجرا کند و هنگامی که با مقاومت کارمند مواجه شد، شروع به درگیری لفظی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۳۶۷/محمد_باسط_درازهی_نماینده_سراوان_در_مجلس_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: