Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:02:40 GMT

پاکسازی تونل های جاده کرج- چالوس از قندیل های یخی

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۴۷۷/پاکسازی_تونل_های_جاده_کرج_چالوس_از_قندیل_های_یخی

پاکسازی تونل های جاده کرج- چالوس از قندیل های یخی

عباس صفری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به فصل سرما و یخ زدگی سقف تونل های جاده کرج- چالوس و خطرات احتمالی سقوط آنها بر روی خودروهای عبوری این اقدام صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه در جاده کرج- چالوس 11 تونل وجود دارد، بیان داشت: با توجه به فصل زمستان و اختلاف دمای بیرون و داخل آنها سقف تونل ها دچار یخ زدگی می شود که نیروهای راهداری در نیمه های شب بین ساعت های 3 تا 5 بامداد اقدام به یخ زدایی و پاکسازی قندیل ها می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صفری خاطر نشان کرد: معمولا هر 24 ساعت یکبار به علت وجود آب در سقف تونل ها قندیل ها پاکسازی می شود.
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز طول تونل های جاده کرج- چالوس را حدود 6 کیلومتر اعلام کرد.
جاده کوهستانی و گردشگری کرج- چالوس 160 کیلومتر مسافت دارد که نیمی از آن در حوزه جغرافیایی استان البرز و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان مازندران قرار دارد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۴۷۷/پاکسازی_تونل_های_جاده_کرج_چالوس_از_قندیل_های_یخی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: