Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:43:37 GMT

کتاب درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۲۴۸۷/کتاب_درآمدی_بر_سبک_زندگی_از_منظر_اسلام_منتشر_شد

کتاب درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام منتشر شد

کتاب "درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام" تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری؛ استاد سطوح عالی حوزه و دانشگاه از سوی انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی چاپ و منتشر شد.

به گزارش ایسنا، مشخصات و خلاصه این کتاب که درخصوص سبک زندگی اسلامی به عنوان یکی از لوازم مهم تشکیل امت واحده اسلامی است به شرح ذیل است:

خلاصه کتاب:

 سبک زندگی مفهومی مدرن است اما در زندگی میلیاردها مسلمان که از نژاد و اقوام و زبان‌های گوناگون با هم زندگی می‌کنند در سایه  تسامح و تساهل و فرهنگ رواداری پدید آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق فرموده پیامبر (ص) شریعت اسلامی در تقنین و تشریع، دین آسان و آسانگیر و در تعامل با پیروان خود و دیگر انسان‌ها اهل رواداری و خطاپوشی است. از این جهت سبک زندگی اسلامی از لوازم مهم تشکیل امت واحده اسلامی است که می‌بایست توسط اندیشمندان مسلمان به خوبی تبیین و توصیف گردد. سبک زندگی منطبق بر حیات طیبه، باید براساس آموزه‌های دینی باشد.

مشخصات کتاب:

کتاب: درآمدی بر سبک زندگی از منظر اسلام؛ تألیف: محمدحسین مختاری؛ ناشر: انتشارات دانشگاه مذاهب اسلامی؛ طراح جلد: مرتضی فتح‌اللهی؛ ویراستار: مرتضی قاسمی حامد؛ صفحه‌آرا: رمضانعلی قربانی؛ چاپ اول: بهار ۱۳۹۷ش. ؛ شمارگان: ۱۰۰۰ نسخه؛ قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان؛ شابک: ۷-۹-۹۳۰۵۷-۶۰۰-۹۷۸؛ نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان (فلسطین جنوبی)، خیابان شهید روانمهر، پلاک ۳، دانشگاه مذاهب اسلامی، تلفن: ۶۶۴۶۵۲۵۲.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۲۴۸۷/کتاب_درآمدی_بر_سبک_زندگی_از_منظر_اسلام_منتشر_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: