Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@13:44:20 GMT

فیسبوک صفحه پسر نتانیاهو را تنها برای ۲۴ ساعت مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۱۹۹/فیسبوک_صفحه_پسر_نتانیاهو_را_تنها_برای_۲۴_ساعت_مسدود_کرد

فیسبوک امروز دوشنبه صفحه یائیر نتانیاهو پسر ارشد نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دلیل انتشار نظرات خصمانه علیه مسلمانان تنها برای ۲۴مسدود کرد.

یائیر نتانیاهو روز پنجشنبه مدعی شده بود علت اینکه در ایسلند و ژاپن حملات تروریستی اتفاق نمی افتد این است که در این کشورها مسلمانان حضور ندارند.

او گفته بود یا باید یهودیان (سرزمین‌های اشغالی فلسطین) را ترک کنند یا مسلمانان که من گزینه دوم را ترجیح می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیسبوک این پیام های نژادپرستانه پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی را حذف کرد و پس از آن او به سراغ توئیتر رفت و در پیامی فیسبوک را به دیکتاتوری متهم کرد.

مخالفان نتانیاهو همیشه از پسر او که بدون آنکه سمتی داشته باشد در مقر نخست وزیری زندگی می کند و از محافظ و خودروی شخصی استفاد می کند، انتقاد کرده‌اند.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۱۹۹/فیسبوک_صفحه_پسر_نتانیاهو_را_تنها_برای_۲۴_ساعت_مسدود_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: