Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@15:25:27 GMT

سمینار«آنمی فقر آهن»در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۲۲۶/سمینار_آنمی_فقر_آهن_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_آزاد_اسلامی_تهران_برگزار_شد

سمینار«آنمی فقر آهن»در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار شد

سمینار«آنمی فقر آهن» با همت مرکز تحقیقات بیماری‌های کلیوی دانشگاه شهید بهشتی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای 4/5 امتیاز بازآموزی امروز در سالن اجتماعات شهید احدی این دانشگاه برپا شد.

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر احمد نصیری دبیر علمی این همایش درباره چگونگی و محورهای اصلی سمینار گفت: «سمینار«آنمی فقر آهن» و سخنرانی استادان مطرح جامعه دانشگاهی درباره آخرین دستاوردهای علمی با حضور متخصصانی همچون دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر زهراالسادات حسینی متخصص زنان و زایمان، دکتر محمد سیستانی راد متخصص داروسازی، دکتر مصطفی شریفیان متخصص اطفال، دکتر عباس حاج فتحعلی متخصص انکولوژی، دکتر امیر احمد نصیری نفرولوژی، دکتر امیر منصور رضا دوست متخصص گوارش در حیطه های معرفی فن آوری لیپوزو مال، آنمی در بیماران CKD، آنمی در بیماران سرطانی، آنمی در زنان، آنمی در اطفال و آنمی در بیماران گوارشی سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۲۶/سمینار_آنمی_فقر_آهن_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_آزاد_اسلامی_تهران_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: