Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@15:07:14 GMT

اولین تصویر از سریال جدید مهران مدیری +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۲۲۷/اولین_تصویر_از_سریال_جدید_مهران_مدیری_عکس

اولین تصویر از سریال جدید مهران مدیری +عکس

رکنا: سریال پانزده قسمتی «هیولا» که یک کمدی اجتماعی است به کارگرانی مهران مدیری،‌ نویسندگی پیمان قاسم خانی و امیر برادران و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

سریال پانزده قسمتی «هیولا» که یک کمدی اجتماعی است به کارگرانی مهران مدیری،‌ نویسندگی پیمان قاسم خانی و امیر برادران و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

اولین واکنش نماینده مجلس به انتشار فیلمی که آبرویش را برد+ عکس این زن سنندجی همسایه دونالد ترامپ بود! +فیلم و عکس فیلم رقص همسر رئیس جمهور سابق با بازیگر مشهور جنجالی شد+عکس کودک آزاری وحشیانه پسر 9 ساله توسط پدر مهابادی بی آبرویی عروس 18 ساله 2 هفته بعد از ازدواج اجباری! / در خاش رخ داد ! تجاوز یک فوتبالیست به ریحانه 17 ساله / این دختر تهرانی زایمان کرد اما... ! تجاوز دکتر 70 ساله به دختر 9 ساله در مطب +عکس معلم هوسران در ازای رابطه نامشروع با دانش آموزان نمره قبولی می داد+عکس وقتی سند ازدواج پنهانی شوهرم را پیدا کردم سیروس دیوانه شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا علت فوت سردار منصوری اعلام شد +عکس اقدام شیطانی جوان کرمانشاهی با یک دختر داخل آسانسور این زن خطرناک ترین ملکه راهزنان دنیاست +عکس این زن نابینا به جای غذا ته سیگار می خورد !+عکس مردی همراه با 16 سگش به خواستگاری رفت ! + عکس

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۲۷/اولین_تصویر_از_سریال_جدید_مهران_مدیری_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: