Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@12:15:02 GMT

وزیرخارجه سوریه:اولویت دمشق آزادسازی ادلب است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۲۳۰/وزیرخارجه_سوریه_اولویت_دمشق_آزادسازی_ادلب_است

وزیرخارجه سوریه:اولویت دمشق آزادسازی ادلب است

تهران- ایرنا- وزیر امور خارجه سوریه گفت که اولویت ما اکنون آزادی استان ادلب از وجود تروریست هاست و هماهنگی با روسیه در این باره ادامه خواهد یافت.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولید المعلم امروز در دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه دمشق افزود: رهبری سوریه گفت و گوهای سیاسی را به منظور رهایی استان ادلب از وجود تروریست ها ترجیج می دهد و تصمیم نهایی آزادسازی کامل خاک سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی سخن گفتن در باره آغاز کار کمیته قانون اساسی را زود هنگام دانست و ادامه داد که تاخیر در تشکیل این کمیته به دلیل تلاش برخی کشورهای غربی برای دخالت در این کمیته و نیز مشکلاتی است که ترکیه در مسیر تشکیل آن ایجاد کرده است.
المعلم با انتقاد از نقض توافقنامه «سوچی» گفت که رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه و تروریست ها تاکنون به توافقنامه «سوچی» پایبند نبوده اند.
اشاره المعلم به توافقی است که چند ماه پیش میان روسای جمهوری روسیه و ترکیه در شهر سوچی روسیه حاصل شد و قرار بود که طی سه مرحله استان ادلب به وضعیت عادی بازگردد و تروریست ها از مواضع خود عقب نشینی و در عوض ارتش سوریه و روسیه نیز از حمله به آنها خودداری کنند.
وزیر خارجه سوریه همچنین به آمادگی دمشق برای گفت و گو با کردهای سوری اشاره کرد و گفت که کردها بخشی از جامعه ما به شمار می روند و دولت همواره آماده گفت و گو با آنها درباره مسائلی است که به نفع کشور است.
شبد**1480**1010

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۳۰/وزیرخارجه_سوریه_اولویت_دمشق_آزادسازی_ادلب_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: