Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@01:12:08 GMT

دزد صندوق صدقات آبادان شاه کلید داشت

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۲۴۳/دزد_صندوق_صدقات_آبادان_شاه_کلید_داشت

رکنا: دزد جوان با درست کردن یک شاه کلید صندوق صدقات شهر آبادان را هدف سرقت هایش قرار می داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل ماموران پلیس Police آبادان در جریان سرقت Stealing های سریالی از صندوق صدقات سطح شهر شدند و در همین راستا تیمی ازماموران کلانتری 11 ولیعصر برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماوران در گام نخست گشت های پلیسی و هدفمند خود را در سطح شهر و به صورت نامحسوس آغاز کردند تا اینکه ساعت یک ظهر جمعه 5 آبان ماه ماموران در گشت زنی در منطقه ولیعصر با مرد جوانی که در حال سرقت از صندوق صدقات بود روبرو شدند.
سارق جوان در این لحظه با دیدن ماموران به سرعت پا به فرار Escape گذاشت و پس از یک تعقیب و گریز کوتاه تیم پلیسی موفق به دستگیری سارق صندوق صدقات شدند و در بازرسی بدنی از متهم پول های سرقتی به دست آمد.
سارق جوان که راهی جز اعتراف نداشت گفت: یک شاه کلید برای باز کردن در صندوق های صدقات تهیه کردم و با در دست داشتن آن به راحتی پول داخل صندوق ها را سرقت می کردم و پس از آن در صندوق را می بستم که کسی متوجه سرقت های من نشود.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۴۳/دزد_صندوق_صدقات_آبادان_شاه_کلید_داشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: