Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@10:45:50 GMT

یاردیم: حضور در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا یعنی قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۲۶۰/یاردیم_حضور_در_یک_چهارم_لیگ_قهرمانان_اروپا_یعنی_قهرمانی

سرمربی موناکو صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برای تیمش همچون قهرمانی در این رقابت بزرگ دانست.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، موناکو فصل رویایی را با لئوناردو یاردیم سپری می‌کند. این تیم در صدر جدول رده‌بندی لیگ فرانسه قرار دارد، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافته و به نیمه نهایی جام حذفی فرانسه هم صعود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موناکو تنها تیم فرانسوی است که در یک لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. سرمربی این تیم در این زمینه گفت‌: حضور در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برای تیم جوانی چون موناکو یعنی قهرمانی.

او درباره شکست برابر پاری ‌سن‌ ژرمن در فینال لیگ کاپ فرانسه گفت‌: آیا باید این شکست را فراموش کرد؟ نمی‌توانم این شکست را فراموش کنم. موناکو هفت سال بود که به فینال راه پیدا نکرده بود. بسیار دوست داشتم که قهرمان شویم. کار موناکو تنها کسب جام نیست بلکه باید بازیکنان جوان را هم تربیت کنیم.

یاردیم درباره پیروزی برابر لیل و صعود به نیمه نهایی جام حذفی فرانسه هم اظهار کرد: باید بازیکنان را بعد از شکست تلخ برابر پاری ‌سن‌ ژرمن برای این دیدار آماده می‌کردیم. بازی خوبی بود و با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۲۶۰/یاردیم_حضور_در_یک_چهارم_لیگ_قهرمانان_اروپا_یعنی_قهرمانی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: