Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:09:30 GMT

کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۴۴۸/کشفیات_مواد_مخدر_در_اردبیل_از_مرز_یک_تن_گذشت

کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت که در این زمینه دستگاه‌های قضایی و انتظامی تمام تلاش خود را برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر به کار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در اردبیل از مرز یک تن گذشت کهدر این زمینه دستگاه‌های قضایی و انتظامی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و با قاچاق مواد مخدر با جدیت برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استان اردبیلیکی از استانهای پاک در حوزه مواد مخدر است، گفت: کشفیات مواد مخدر در اردبیل نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته که این امر در سایه تلاش همه‌جانبه مسئولان قضایی و انتظامی بوده است.

عتباتی بیان کرد: برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر نیز برای دادگستری از اهمیت بسیار بالایی برخورداربوده و در این زمینه با خرده‌فروشان با جدیت برخورد می کنیم که امسال نیز برنامه اساسی برای مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در اردبیل داریم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمامی شهرستان‌های استان نیز مسئولان قضایی و انتظامی با خرده‌فروشان مواد مخدر با جدیت برخورد می‌کنند چرا که اگر بتوانیم خرده‌فروشان مواد مخدر در منطقه را کاهش دهیم بی‌شک گام مهمی در سالم سازی جامعه خواهیم برداشت.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه‌ها نقش اساسی در پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر داشته‌اند، افزود: تلاش صدا و سیمای مرکز اردبیل و رسانه‌ها در محوریت اطلاع‌رسانی شایسته قدردانی است که همکاری همه‌جانبه‌ای با مسئولان قضایی استان داشته‌اند.

عتباتی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجا‌م شده کمپ نگهداری معتادان در جنوب و شمال استان راه‌اندازی می‌شود که این کمپ‌ها فرصتی بسیار مناسب است تا افرادی که دچار اعتیاد شده‌اند بهبود یابند.

وی از تسهیل روند اجرای احکام قضایی و دادگستری در اردبیل خبر داد و گفت: مهمترین اولویت ما این است که هیچ پرونده‌ای در دادگستری معطل نماند که اقدامات بسیار خوبی امسال برای این امر انجام شده است.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۴۴۸/کشفیات_مواد_مخدر_در_اردبیل_از_مرز_یک_تن_گذشت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: