Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-29@06:07:49 GMT

برنامه و محدوده درسی امتحانات غیرحضوری حوزه علمیه

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۴۵۳/برنامه_و_محدوده_درسی_امتحانات_غیرحضوری_حوزه_علمیه

برنامه و محدوده درسی امتحانات غیرحضوری حوزه علمیه

برنامه و محدوده درسی امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه کشور اعلام شد.

به گزارش مهر، معاونت آموزشی حوزه های علمیه برنامه و محدوده درسی امتحانات بهمن ماه آموزش غیرحضوری حوزه های علمیه برای سال تحصیلی ۹۷-۹۸ را منتشر کرد.

براساس اعلام این معاونت امتحانات دوره های غیر حضوری حوزه های علمیه از شنبه ۲۷ بهمن ماه آغاز می شود و تا یکم اسفندماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتحانات این دوره ها در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

زمان امتحانات فقه، اصول و فلسفه۹۰ دقیقه و زمان امتحانات دیگر دروس ۶۰ دقیقه است.

شرکت در امتحان بدون انتخاب درس در سامانه و یا شرکت در محل آزمونی غیر از محل آزمون مشخص شده در سامانه، بر خلاف ضابطه بوده و موجب بطلان امتحان خواهد شد.

در استان هایی که امتحان به صورت متمرکز و یا خارج از محل تحصیل طلبه برگزار می شود، تعیین محل آزمون و اطلاع رسانی آن به طلاب، به عهده مدیریت استان ها است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۴۵۳/برنامه_و_محدوده_درسی_امتحانات_غیرحضوری_حوزه_علمیه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: