Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@00:26:22 GMT

۴ معاون هماهنگ کننده ارتش را بشناسید

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۰۳۴۵۸/۴_معاون_هماهنگ_کننده_ارتش_را_بشناسید

۴ معاون هماهنگ کننده ارتش را بشناسید

خبرگزاری میزان- با توجه به گستره وسیع فعالیت‌ها و ماموریتهای نیروهای ۴ گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاونت هماهنگ کننده در این نیرو‌ها مسئولیتی بسیار مهم و حساس است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ارتش جمهوری اسلامی ایران مرکب از نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و پدافند هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر عطالله صالحی فرمانده کل ارتش از شهریور سال ۸۴ تا امروز با حکم فرمانده معظم کل قوا فرماندهی کل ارتش را بر عهده دارد و امیر احمدرضا پوردستان نیز جانشین فرماندهی کل ارتش است.
با توجه به گستره وسیع فعالیتها و ماموریتهای نیروهای چهار گانه ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاونت هماهنگ کننده در این نیروها مسئولیتی بسیار مهم و حساس است.
امیر دریادار پیمان جعفری تهرانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش، امیر خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و سردار علی بلالی معاون هماهنگ کننده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، چهار فردی هستند که در کنار امیر حبیب الله سیاری، امیر کیومرث حیدری، امیر حسن شاه صفی و امیر فرزاد اسماعیلی، مسئولیت مهم معاونت هماهنگ کننده را بر عهده دارند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۳۴۵۸/۴_معاون_هماهنگ_کننده_ارتش_را_بشناسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: