Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@06:10:03 GMT

مبانی و اصول انقلاب اسلامی ایران توسط دنیا دیده می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۷۲۷/مبانی_و_اصول_انقلاب_اسلامی_ایران_توسط_دنیا_دیده_می_شود

مبانی و اصول انقلاب اسلامی ایران توسط دنیا دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار رشید جلالی در مراسم گرامیداشت شهید عبدالعلی صادقی، فرمانده شهدای غدیر ناجا که در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد، به جمع‌بندی فضایل دنیوی شهدا پرداخت و گفت: آرمان‌های شهدا به هیچ وجه در معرض خدشه نیست؛ چراکه تأثیرگذاری آنان ادامه‌دار است.

وی ادامه داد: با بررسی تاریخ از سرآغاز انقلاب اسلامی ایران به این نتیجه می‌رسیم که هرگاه ما به‌طور کامل به دستورات اسلام عمل کرده‌ایم، پیروز شده‌ایم و هرگاه از ارزش‌های انقلابی خود دور شده‌ایم، برایمان ناکامی‌ها و شکست‌هایی را در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده سابق مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان آیاتی از قرآن مجید به وجود دشمنان اسلام در سه گروه هجوگویان، منافقین و دشمن داخلی خاطرنشان کرد: جنگ رسانه‌ای علیه ایران و اخبار نادرستی که دشمنان در رسانه‌ها منتشر می‌کنند، همان هجوگویان است که در قرآن از آنها یاد شده و منافقین نیز در همه زمان‌ها در طول تاریخ وجود داشته‌اند و اغلب در کسوت دوستداران نظام هستند؛ اما آنچه مهم است دشمن داخلی است که باید در شناسایی و مبارزه با آن دقت کرد.

 جلالی با اشاره به وجود تحریم‌ها و تهدیدها علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: شهدا به ما یادآوری می‌کنند که می‌توان از این تحریم‌ها و تهدیدها عبور کرد؛ اما دوری از اصول و آرمان‌هایمان از مسائلی است که این عبور را سخت می‌کند که البته جنگ رسانه‌ای نیز در آن بی‌تأثیر نیست.

جلالی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تا عمق وجود مردم جهان نفوذ کرده است و مبانی و اصول این انقلاب توسط مردم دنیا دیده می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج هم در این مراسم گفت: هدف‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی، حفظ ارزش‌های الهی و خدمتگزاری در مسیر شهداست و هرچه داریم از برکت خون شهداست.

محمدحسن برهانی‌فر، این دانشگاه را منور به نور شهدا و مفتخر به خدمتگزاری در مسیر شهید و شهادت و حفظ ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران نامید که در سال‌های نخست تأسیس و در ایام دفاع مقدس دانشجویانی را به‌عنوان شهید تقدیم کرده است.

 وی با ذکر خاطراتی از شهدای دانشجو بر زنده‌بودن معنوی و اثرگذاری آنان در زندگی تأکید کرد و گفت: واحد کرج مجموعه عظیم تأثیرگذار در فضای فرهنگی و علمی استان البرز است و بی‌تردید حمایت و دخالت‌های معنوی ارواح طیبه شهدای عظیم الشأن حاوی پیشرفت‌هایی است که امروز در جامعه و کشور حاصل‌شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج هدف‌گذاری این دانشگاه را خدمتگزاری در مسیر شهدا عنوان کرد و گفت: هرچه داریم از برکت خون شهداست و به خانواده‌های معزز شهدا اعلام می‌کنیم که ما همچنان سربازان مسیر شهادت و خداوند هستیم و تا نفس داریم به فضل الهی در حفظ ارزش‌های الهی و دینی خواهیم کوشید.

مراسم گرامیداشت شهید عبدالعلی صادقی فرمانده شهدای غدیر ناجا با حضور خانواده این شهید بزرگوار، سردار سیدجعفر حسینی، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز، سردار غلامرضا جلالی، رئیس مرکز تحقیقات راهبردی سازمان پدافند غیرعامل،  آیینی و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان بسیجی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

در این مراسم از کتاب مجموعه مقالات علمی و تابلوفرش مزین به تصویر شهید صادقی نیز رونمایی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۷۲۷/مبانی_و_اصول_انقلاب_اسلامی_ایران_توسط_دنیا_دیده_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: