Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:44:30 GMT

حرکت جامعه باید در مسیر راه امام و آرمان های انقلاب اسلامی باشد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۷۲۸/حرکت_جامعه_باید_در_مسیر_راه_امام_و_آرمان_های_انقلاب_اسلامی_باشد

حرکت جامعه باید در مسیر راه امام و آرمان های انقلاب اسلامی باشد

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حرکت جامعه باید در مسیر راه امام و آرمان های انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر چهارشنبه در نشست برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) وقیام ۱۵ خرداد ماه با اشاره به اینکه حرکت جامعه باید در مسیر راه امام و آرمان های انقلاب اسلامی باشد، اظهار داشت: باید همه در مسیر راه امام خمینی(ره) حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: وصیت نامه امام خمینی(ره) یک برنامه کامل و و راهبردی تمام عیار برای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تحقق آرمان های انقلاب اسلامی از اهدف امام خمینی(ره) بوده است که باید در این مسیر حرکت کرد.

وی با اشاره به روز آزاد سازی خرمشهر، عنوان کرد: روز آزاد سازی خرمشهر یکی از افتخارات در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود که باید این روز زنده بماند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد، اظهار داشت: ساده زیستی و داشتن زندگی ساده و دوری از تجملات باید مورد توجه قرار بگیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۷۲۸/حرکت_جامعه_باید_در_مسیر_راه_امام_و_آرمان_های_انقلاب_اسلامی_باشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: