Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:02:19 GMT

کلینیک دندانپزشکی تجمیعی امام علی(ع) بندرعباس به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۷۸۹/کلینیک_دندانپزشکی_تجمیعی_امام_علی_ع_بندرعباس_به_بهره_برداری_رسید

کلینیک دندانپزشکی تجمیعی امام علی(ع) بندرعباس به بهره برداری رسید

بندرعباس - کلینیک دندانپزشکی تجمیع امام علی (ع) بندرعباس با حضور سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، کلینیک دندانپزشکی تجمیعی امام علی(ع) در راستای طرح تحول سلامت دهان و دندان در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان در زمینی با زیربنای 404 متر مربع ساخته و تجهیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این  کلینیک دندانپزشکی تجمیعی دارای 14 یونیت دندانپزشکی، ۵ دندانپزشک، ۴ دستیار دندانپزشک و یک کارشناس رادیولوژی است.

در این مرکز، خدمات دندانپزشکی از جمله معاینه دهان و دندان، کشیدن، عصب کشی و ترمیم، فیشورسیلانت، جرمگیری و بروساژ، پالپوتومی و درمان پالپ زنده و رادیو گرافی با تعرفه دولتی به تمامی گروه های سنی و  با اولویت داشتن گروه هدف(افراد کمتر از 14 سال و زنان باردار و مادرانی که نوزاد شیرخوار دارند) ارائه می شود.

همزمان با افتتاح این کلینیک، سه کلینیک دندانپزشکی تجمیعی دیگر نیز در شهرستان های میناب، رودان و پارسیان به بهره برداری رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۷۸۹/کلینیک_دندانپزشکی_تجمیعی_امام_علی_ع_بندرعباس_به_بهره_برداری_رسید را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: