Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@13:45:23 GMT

تالیف ۴ کتاب برگرفته از نامه ۵۳ امام علی در نهج البلاغه به مالک اشتر

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۷۹۱/تالیف_۴_کتاب_برگرفته_از_نامه_۵۳_امام_علی_در_نهج_البلاغه_به_مالک_اشتر

برگزیده پنجمین جشنواره امام علی (ع) پژوهی گفت: نامه ۵۳ امام علی (ع) به مالک اشتر طولانی‌ترین نامه امام در نهج البلاغه است که طی ۴ سال پژوهش و تحقیق در ۴ کتاب تالیف شده است. علی نقی امیری در حاشیه مراسم رونمایی از نخستین جایزه بین المللی امام علی پژوهی در جهان و در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: تصور ما بر این بود که تحقیق بر روی این نامه در یک مقاله می‌گنجد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه پژوهش بر روی این نامه از یک مقاله فراتر رفت افزود: روند این تحقیق ۴ سال به طول انجامید که ثمره آن تالیف ۴ کتاب درباره مدیریت اسلامی بر اساس نامه ۵۳ امام علی (ع) بوده است.
وی گفت: با اشاره به اینکه کتاب اول با عنوان الگوی اداره در نهج البلاغه، ​کتاب دوم با عنوان وظایف و ویژگی‌های مدیران، رفتار شناسی در نهج البلاغه و نوع شناسی و مصادیق مدیریت اسلامی در نهج البلاغه منتشر شده است گفت: این ۴ جلد کتاب از برگزیده‌های این جشنواره معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۷۹۱/تالیف_۴_کتاب_برگرفته_از_نامه_۵۳_امام_علی_در_نهج_البلاغه_به_مالک_اشتر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: