Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@23:22:20 GMT

«روایت عشق» از زندگی شهید مبلغ سامراء

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۹۰۷/روایت_عشق_از_زندگی_شهید_مبلغ_سامراء

«روایت عشق» از زندگی شهید مبلغ سامراء

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ برنامه «روایت عشق» از ۲۸ آذرماه با معرفی یکی دیگر از مدافعان حرم آل‌الله به روی آنتن رادیو معارف می‌رود.
این برنامه با حضور مادر شهید مدافع حرم «سیدمحمد موسوی ناجی» به شرح زندگی این رزمنده دلاور خواهد پرداخت.
حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی‌ ناجی از طلاب بسیجی جامعةالمصطفی‌(ص) العالمیه بود که بارها از سوی این مرکز در کسوت مبلغ به جبهه‌های نبرد نیروهای مردمی عراق علیه گروه تکفیری داعش اعزام شد و در مأموریت‌های تبلیغی خود با سپاه بدر عراق همکاری می‌کرد که در ۲۸ تیرماه ۱۳۹۴ بر اثر اصابت مین کاشته شده به خودروی حامل او توسط گروه تروریستی در اطراف سامراء به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنامه «روایت عشق» به همت گروه معارف،‌ فرهنگ و جامعه طراحی و تولید می‌شود که تهیه و سردبیری این برنامه را اعظم ایرانی و اجرای آن را محبوبه شیرعلی برعهده دارند.
این برنامه روزهای چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو معارف به روی آنتن می‌رود.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۹۰۷/روایت_عشق_از_زندگی_شهید_مبلغ_سامراء را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: