Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@01:47:29 GMT

بجنورد| انبارهای هلال احمر خراسان شمالی با شرایط ایده‌آل فاصله دارد؛ سرنوشت نامعلوم استخر هلال احمر

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۰۳۱/بجنورد_انبارهای_هلال_احمر_خراسان_شمالی_با_شرایط_ایده_آل_فاصله_دارد_سرنوشت_نامعلوم_استخر_هلال_احمر

بجنورد| انبارهای هلال احمر خراسان شمالی با شرایط ایده‌آل فاصله دارد؛ سرنوشت نامعلوم استخر هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: علی‌رغم خروج انبارهای استان از حالت اضطراری که در ایام زلزله ایجاد شده بود٬ اما هنوز هم از شرایط ایده‌آل فاصله داریم. ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محسن نجات امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان خراسان شمالی با بیان اینکه شعار هفته هلال احمر امسال «همه جا٬ برای همه بود» اظهار داشت: نیروهای جمعیت هلال‌احمر بدون در نظر گرفتن خط مشی سیاسی در تمام صحنه‌ها و با تمام قوا حضور داشتند و خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن برشمردن برنامه‌های این مجموعه در هفته هلال احمر افزود: اجرای رژه ویژه خودروی و مانور ترکیبی تیم‌های امداد و نجات با حضور 400 نفر از نیروهای هلال‌احمر، افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای هلال احمر با همکاری شهرداری در خانه فرهنگ حضور در جمع ائمه جمعه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سخنرانی در نماز جمعه و ارائه گزارش به نمازگزاران از مهمترین برنامه های هفته هلال احمر در سطح استان بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در این خصوص ادامه داد: همایش تجلیل از امدادگران برتر تحت عنوان تلاش ماندگار، ایجاد بازارچه خیریه دانشجویی، برپایی چادر ایستگاه سلامت با هدف عضوگیری و کنترل وضعیت جسمانی نمازگزاران در مصلی های نماز جمعه سراسر استان، عیادت از بیماران نیازمند و برپایی مانور زلزله در حوزه مدارس در چند شهرستان استان از دیگر برنامه‌های هفته هلال احمر در استان بود.

نجات با بیان این مطلب که طرح دادرس در 150 مدرسه استان اجرا می‌شود تصریح کرد: 4500 دانش‌آموز در طرح دادرس ( دانش آموزان در روزهای سخت ) مشارکت دارند و علی‌رغم همکاری آموزش و پرورش با هلال‌احمر اما هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیدیم و در این راستا باید آموزش‌های حوزه آموزش و پرورش به‌روزتر و پیشرفته‌تر باشد.

این مقام مسئول از اجرایی شدن دو طرح دوام و جوانان در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح دوام که به معنای داوطلب اضطراری محلات است با همکاری هلال احمر شهرداری و مدیریت بحران در هلال احمر کلید خواهد خورد. در این طرح کانکسهای با کمک شهرداری در هر محل مستقر خواهد شد و آموزشهای لازم به مردم نیز ارائه می‌شود.

همچنین وی در خصوص طرح جوانان ادامه داد: طرح جوانانه که طرحی پژوهشی و زیرساختی است به عنوان پایلوت در خراسان شمالی اجرایی می‌شود. این طرح حرکتی پرتلاش و پرنشاط است که با هدف خودباوری و اعتماد به نفس، سبک زندگی اسلامی، امید و نشاط و الگو پذیری انجام خواهد شد و مسئولیت آن بر عهده دبیر کانون های دانشجویی و اعضای آن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص اعتراض مردم نسبت به پر کردن استخر هلال احمر بجنورد با خاک اذعان داشت: متاسفانه استخر هلال احمر شهرستان بجنورد به علت کمبود اعتبار علی‌رغم پیشرفت فیزیکی 40 درصدی در دوره مدیریت مدیرعامل وقت به بهره‌برداری نرسید و با خاک پر شد که امیدواریم با جذب اعتبار از مرکز هرچه زودتر شاهد افتتاح و به‌بهره برداری رسیدن استخر هلال احمر شهرستان بجنورد باشیم.

نجات در پایان ضمن اشاره به انبارهای چادر و خوراک مجموعه هلال احمر استان اضافه کرد: انبارهای چادر، پتو و موکت بلافاصله بعد از زلزله اردیبهشت ماه سال گذشته مجددا شارژ و اعتبار مناسبی هم برای خرید اجناس خوراکی نظیر کنسرو جذب شد و اکنون از حالت اضطرار خارج شدیم اما هنوز با شرایط ایده‌آل فاصله داریم. همچنین مرکز جامع توانبخشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون تومان با ارائه خدماتی همچون آب درمانی و فیزیوتراپی به زودی در مجموعه هلال احمر خراسان شمالی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/م

R7719/P1486/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۰۳۱/بجنورد_انبارهای_هلال_احمر_خراسان_شمالی_با_شرایط_ایده_آل_فاصله_دارد_سرنوشت_نامعلوم_استخر_هلال_احمر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: