Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@06:04:05 GMT

قطعه موسیقی شبیه شهیدان در وصف سردار سلیمانی در کرمان تولید شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۳۸۱/قطعه_موسیقی_شبیه_شهیدان_در_وصف_سردار_سلیمانی_در_کرمان_تولید_شد

قطعه موسیقی شبیه شهیدان در وصف سردار سلیمانی در کرمان تولید شد

قطعه موسیقی شبیه شهیدان از تولیدات حوزه هنری استان کرمان در وصف سردار سلیمانی در کرمان رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از قطعه موسیقی شبیه شهیدان از تولیدات حوزه هنری استان کرمان رونمایی می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان کرمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمان اظهار‌داشت: قطعه موسیقی شبیه شهیدان با شعری از شاعر کرمانی محسن کاشانی در وصف رشادت‌های چهره برجسته مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی در حوزه هنری استان کرمان تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد‌حسین ملکی با بیان اینکه این کار با آهنگ‌سازی منصور حسینی ساخته شده است افزود: قطعه ایران من از سروده‌های شاعر کرمانی مجتبی احمدی و آهنگ‌سازی منصور حسینی نیز همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در کرمان رونمایی می‌شود.

به گزارش تسنیم سومین دوره هفته هنر انقلاب از روز شنبه 19 فروردین آغاز و تا روز جمعه 25 فروردین ادامه خواهد داشت.

جشن میلاد مولود کعبه در امامزادگان شاخص کرمان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری جشن میلاد مولود کعبه و گرامیداشت روز پدر در آستان امامزادگان شاخص استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید‌رضا فاطمی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت مولی‌الموحدین حضرت علی‌(ع) و گرامیداشت روز پدر گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت پیشوای اول شیعیان حضرت علی(ع) ویژه‌ برنامه‌های جشن میلاد مولود کعبه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ ویژه‌برنامه‌ ولادت باسعادت امیرالمومنین علی‌(ع) با حضور سخنرانان برجسته استانی‌، مولودی خوانی، مداحی مادحان اهل بیت‌(ع) همراه با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و آذین‌بندی در اماکن متبرکه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از جمله برنامه‌های شب و روز ولادت آن حضرت را سخنرانی و بیان مناقب و کرامات ائمه اطهار(ع) و فضائل حضرت علی(ع)، برگزاری محافل انس با قرآن همراه با اقامه نماز جماعت در اماکن متبرکه عنوان کرد و گفت: ویژه‌برنامه روز میلاد در آستان مقدس امامزاده محمد صالح(ع) انار، امامزاده حسین (ع) جوپار و بقعه شاه نعمت‌الله ولی ماهان برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان برگزار می‌شود

مدیر‌کل ارشاد استان کرمان گفت: دهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران با محوریت منظومه خوانی از ششم تا نهم تیر امسال در کرمان برگزار می‌شود

محمدرضا علیزاده افزود: این دوره از جشنواره شامل 2 بخش راویان اصالت (رقابتی) و اجرای پیشکسوتان (غیر رقابتی) است.

وی بیان کرد: جشنواره موسیقی نواحی امسال 2 بخش دارد که یک بخش موسیقایی و یک بخش غیر موسقیایی (هنرهای موسیقی محور) در جشنواره اجرا می‌شود.

مدیر‌کل ارشاد استان کرمان افزود: بخش موسیقایی جشنواره به 2 قسمت رقابتی با عنوان راویان اصالت و با موضوع جشنواره و غیر رقابتی به صورت اجرای تک نوازی و گروه نوازی تقسیم می‌شود.

انتهای پیام/

R7860/P1357/S6,67/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۳۸۱/قطعه_موسیقی_شبیه_شهیدان_در_وصف_سردار_سلیمانی_در_کرمان_تولید_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: