Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@21:39:52 GMT

تشريح آخرين شرايط تيم ملي تکواندو از زبان رئيس سازمان تيم هاي ملي

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۴۳۷/تشریح_آخرین_شرایط_تیم_ملی_تکواندو_از_زبان_رئیس_سازمان_تیم_های_ملی

تشريح آخرين شرايط تيم ملي تکواندو از زبان رئيس سازمان تيم هاي ملي

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - رئيس سازمان تيم هاي ملي تکواندو روز چهارشنبه با اشاره به برگزاري نشست شوراي فني در آينده نزديک گفت: احتمال دارد براي حضور در مسابقات قهرماني آسيا و بازي هاي آسيايي 2018 کادر فني جداگانه داشته باشيم.

«آرش فرهاديان» در گفت وگو با ايرنا، گفت: بلافاصله پس از بازگشت «مهدي بي باک» سرمربي تيم ملي ايران از خارج جلسه شوراي فني برگزار مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: کادر فني تيم ملي اعم از سرمربي و مربيان بايد در نشست شوراي فني حضور يابند تا توضيحات لازم را ارائه کنند.
فرهاديان در خصوص برنامه هاي مهم تيم ملي تکواندو، گفت: خرداد ماه سال آينده مسابقات قهرماني بزرگسالان آسيا در ويتنام برگزار مي شود و در فاصله کوتاهي، بازي هاي آسيايي 2018 جاکارتا را پيش روي داريم.
وي در خصوص اينکه احتمال انتخاب کادر فني مجزا براي اين دو رويداد وجود دارد، توضيح داد: در شوراي فني در اين مورد تصميم گيري مي کنيم، اما احتمال دارد که کادر فني مجزا داشته باشيم.
فرهاديان ادامه داد: البته مسابقات بين المللي جام فجر و جام باشگاه هاي آسيا نيز ارديبهشت ماه سال آينده به ميزباني استان البرز برپا مي شود.
وي سپس در خصوص شرايط ليگ برتر تکواندوي باشگاه هاي کشور و رقابت نزديک سه تيم براي رسيدن به قهرماني، گفت: پنج سال به عنوان بازيکن و سپس به عنوان سرمربي تيم نفت در ليگ حضور داشتم و معتقدم که اين مسابقات نقاط ضعف و قوتي دارد.
رئيس سازمان تيم هاي ملي، گفت: در برخي موارد نتوانستيم از ظرفيت ها استفاده کنيم. به طور مثال در سنگين نفرات خوبي در ليگ وجود ندارند و اين مساله، يک ضعف است.
وي افزود: بايد شرايط به گونه اي باشد تا از جمع 11 تيم حاضر در ليگ برتر، حداقل بتوانيم سه تا چهار تکواندوکار سنگين وزن خوب را به تيم ملي معرفي کنيم. البته موارد ضعف را بررسي و شناسايي کرده ايم تا براي سال آينده مرتفع شود.
فرهاديان افزود: امسال رقابت در ليگ بسيار حساس تر از گذشته است و نبايد فراموش کرد که موفقيت در رده هاي سني مختلف تکواندو، مديون برگزاري منظم و قوي ليگ است که در سال هاي اخير برگزار مي شود.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**3783**1545
خبرنگار: امير ميرزاييان
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۴۳۷/تشریح_آخرین_شرایط_تیم_ملی_تکواندو_از_زبان_رئیس_سازمان_تیم_های_ملی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: