Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-20@13:47:55 GMT

گزارش تمرین تیم ملی امید+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۲۴۷۸/گزارش_تمرین_تیم_ملی_امید_تصاویر

گزارش تمرین تیم ملی امید+تصاویر

به گزارش وانانیوز، دومین اردوی تیم ملی امید فوتبال ایران در راستای کسب آمدی جهت حضور در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا از ساعت 17:30 آغاز شد.

* در ابتدا بازیکنان تیم ملی وارد زمین شدند و لحظاتی به انجام پاسکاری و کار با توپ پرداختند.

* تمرین از ساعت 17:45 پس از صحبت‌های امیرحسین پیروانی آغاز شد.

* سعید عزیزیان که در اردوی قبلی هم به دلیل ناراحتی که از ناحیه چشم داشت در جلسه اول تمرین غایب بود در اردوی دوم هم اولین جلسه تمرینی را به دلیل همین مشکل از دست داد و کوروش برمک امور مربوط به کار با گلرها را تحت نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مرحله دوم تمرین به انجام کارهای ترکیبی و ضربه به دروازه‌های گل کوچک اختصاص داشت.

* دروازه‌بان‌ها در مرحله‌های اول تمرین به صورت اختصاصی زیر نظر کوروش برمک کار می‌کردند.

* مرحله سوم تمرین به انجام کارهای تاکتیکی و حفظ توپ و انجام فوتبال بدون وجود دروزاه اختصاص داشت.

* با غیبت امید نورافکن، مهدی قائدی و سید مجید حسینی از استقلال، صادق محرمی از پرسپولیس، علی طاهران از تراکتورسازی، نیما مختاری از گسترش فولاد، سینا خادم‌پور و شهاب عادلی از نفت تهران تیم امید تمرینات خود را با حضور 18 بازیکن آغاز کرد.

* مرحله سوم تمرینات به انجام بازی فوتبال روی دو دروازه اختصاص داشت که در این آیتم امیرحسین پیروانی سرمربی و غلام باغ‌آبادی مربی تیم روی عملکرد بازیکنان نظارت ویژه داشتند.

* دو حوضچه آب یخ در کنار زمین قرار داده شده که درونش را با آب و یخ‌های بزرگ پر کرده‌اند به نظر می‌رسد این حوضچه‌ها برای انجام کارهای ریکاوری در نظر گرفته شده است.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۲۴۷۸/گزارش_تمرین_تیم_ملی_امید_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: