Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@15:56:28 GMT

درگیری فیزیکی شدید تماشاچیان حین مبارزه بوکس! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۳۶۸۸/درگیری_فیزیکی_شدید_تماشاچیان_حین_مبارزه_بوکس_فیلم

درگیری فیزیکی شدید تماشاچیان حین مبارزه بوکس! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری فیزیکی شدید طرفداران و تماشاچیان را در یک مسابقه بوکس در سالن برنت وود در منطقه اسکس انگلیس به تصویر می کشد. ویدئویی که منتشر شده است طرفداران را در مرکز برنت وود در حالی که با مشت و لگد به جان یکدیگر افتاده اند نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درگیری مابین طرفداران در حین انجام مبارزه " گری کورکوران" در برابر " جانی گارتون" رخ داد. طرفداران با استفاده از صندلی ها و پرتاب آن به سمت یکدیگر صحنه های خشونت آمیزی را به نمایش گذاشتند.

شدت درگیری به حدی بود که مسئولان سالن مبارزه با استفاده از یک میکروفون با اعلام اینکه " شما به اینجا آمده اید تا مبارزه بوکس تماشا کنید، بنشینید و مراقب رفتار خود باشید" از طرفین درگیری خواستند تا به آن پایان دهند. ماموران امنیتی حاضر در سالن بوکس تلاش می کردند از ورود به درگیری عده ای از مردان که در یک گوشه سالن حضور داشتند جلوگیری کنند اما موفق به این کار نشدند و عده ای از آنها با فرار از دست ماموران به درگیری پیوستند.

در این مبارزه گارتون در برابر رقیب خود به پیروزی رسید. در اعلامیه پلیس محلی اسکس که پس از پایان این درگیری منتشر شد آمده است : " ماموران پلیس با شجاعت و ورزیدگی خود توانستند به درگیری طرفداران که شب گذشته در حین یک مبارزه بوکس در برنت وود سنتر رخ داده بود پایان دهند. چنین رفتارهای غیرقابل تحمل خواهد بود و تحقیقات ما برای شناسایی عاملان این درگیری ادامه دارد.هیچ فردی در درگیری دیشب بازداشت نشده است."

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا فردی در این درگیری زخمی شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مبارزه بوکس با درگیری طرفداران به خشونت کشیده شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۶۸۸/درگیری_فیزیکی_شدید_تماشاچیان_حین_مبارزه_بوکس_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: