Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-29@15:51:43 GMT

کشف چند میلیارد تومان طلای قاچاق از مسافران فرودگاهی/ بازداشت جاعل ویزا با ۳۰۰ شاکی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۳۹۴۹/کشف_چند_میلیارد_تومان_طلای_قاچاق_از_مسافران_فرودگاهی_بازداشت_جاعل_ویزا_با_۳۰۰_شاکی

کشف چند میلیارد تومان طلای قاچاق از مسافران فرودگاهی/ بازداشت جاعل ویزا با ۳۰۰ شاکی

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حسن مهری از دستگیری یک کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای توسط عوامل پلیس فرودگاه مهرآباد خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که تحت پوشش شرکت ارائه خدمات هوایی و مسافرتی فعالیت می‌کرد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور عنوان کرد: این فرد با سوء استفاده از نام یک شرکت منحل شده و با جعل اسناد مدعی بود که برای برخی متقاضیان می‌تواند فرآیند صدور ویزا را پیگیری و دنبال کند.

وی افزود: متهم برای صدور ویزا، از مالباختگان علاوه بر دریافت مبالغ هنگفت، مدارک هویتی و تحصیلی و ... را نیز اخذ می‌کرد به طوریکه از محل اختفای این فرد ۱۵۰ گذرنامه کشف شد.

مهری تصریح کرد: این فرد ۳۰۰ شاکی دارد و در مجموع یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور یادآور شد: چنانچه فردی قصد سفر به خارج از کشور دارد، باید موضوع را از فرایند قانونی طی کند و شهروندان حتماً به شرکت‌های معتبر و دارای مجوز برای دریافت خدمات مسافرتی مراجعه کنند.

وی در تشریح عملکرد این پلیس و کشف طلای قاچاق نیز گفت: با هوشیاری عوامل انتظامی پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طلای قاچاق از برخی مسافران کشف شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۳۹۴۹/کشف_چند_میلیارد_تومان_طلای_قاچاق_از_مسافران_فرودگاهی_بازداشت_جاعل_ویزا_با_۳۰۰_شاکی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: