Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:56:03 GMT

شرکت ۶۰۰۰ دانش‌آموز پلدختری در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۲۲۳/شرکت_۶۰۰۰_دانش_آموز_پلدختری_در_المپیاد_ورزشی_درون_مدرسه_ای

شرکت ۶۰۰۰ دانش‌آموز پلدختری در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای

رضا شاهمرادی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آیین پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مرحله اول این المپیاد ورزشی از امروز ۲ آبان آغاز و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: نفرات برتر دانش آموزانی که در این المپیاد شرکت می کنند به مرحله استانی و در نهایت به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: سال گذشته ۲ تیم ورزشی والیبال دبیرستان «شاهد» و تنیس روی میز دبستان «شهید علی پور» از این شهرستان به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

شاهمرادی یکی از راه های سلامت جسم و روح را ورزش دانست و افزود: ورزش و پر تحرکی لازمه جلوگیری از بروز مشکلات جسمی در بین دانش آموزان است و آنها باید در کنار تحصیل به سلامت جسم و روح بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری المپیادهای ورزشی بستر را برای روی آوردن به ورزش فراهم می کند و موجب نشاط در دانش آموزان می شود.

مدیر آموزش و پرورش پلدختر افزود: اجرای این طرح ملی نوید بخش سلامت برای دانش آموزان و جلوگیری از بیماری های جسمی و روحی است و همچنین آنان را به انجام فعالیت های ورزشی در اوقات فراغت تشویق و ترغیب می کند که در بروز استعدادهای آنان در زمینه ورزش و راهیابی به مسابقات کشوری و بین المللی موثر است.

شاهمرادی گفت: هدف از اجرای این المپیاد ورزشی درون مدرسه ای ارتقای سطح روحیه همراه با نشاط و شادابی و حفظ سلامت دانش آموزان است.

کد خبر 4440543

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۲۳/شرکت_۶۰۰۰_دانش_آموز_پلدختری_در_المپیاد_ورزشی_درون_مدرسه_ای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: