Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-08@16:54:34 GMT

ورود رانندگان رالی بین المللی نوستراک به ایران

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۴۲۸۰/ورود_رانندگان_رالی_بین_المللی_نوستراک_به_ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان رامش ماهاپاترا لیدر رالی بین المللی نوستراک گفت :  دور رفت این رالی از شهر بمبئی هندوستان آغاز شد که 42 شرکت کننده با 18 اتومبیل پس از عبور از مسیر دریایی بندر ناواشیوا هندوستان تا بندرعباس با کشتی وارد ایران شدند و در ادامه این مسیر، از  بندر آستارا به جمهوری آذربایجان و شهر سن پطرزبورگ روسیه سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رامش ماهاپاترا افزود : در مسیر برگشت ، اتومبیلرانان پس از عبور از مرز زمینی آستارا ، حرکت خود را به تهران و سپس در مسیر بندر چابهار و بندرعباس ادامه می دهند.
وی با بیان اینکه رالی بین المللی نوستراک 40 روزه است گفت : هدف از راه اندازی این رالی،  گسترش دوستی بین 4 کشور هند ، ایران ،  جمهوری آذربایجان و روسیه است.
رالی اتومبیل رانی بین المللی کریدور شمال - جنوب با هدف ایجاد ارتباط دوستی و ورزشی بین 4 کشور هند ، جمهوری اسلامی ایران ، جمهوری آذربایجان و روسیه برگزار شد.
مسیر ترانزیتی شمال – جنوب ، این مسیر را مهمترین حلقه تجارت بین آسیا و اروپا ست و در مقایسه با مسیرهای سنتی از نظر امنیت ، مسافت و زمان تا 40 درصد کوتاه تر و از نظر هزینه تا 30 درصد ارزان تر است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۴۲۸۰/ورود_رانندگان_رالی_بین_المللی_نوستراک_به_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: