Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@20:16:06 GMT

به زودی؛ بهره برداری از طرح توسعه شرکت رینگ اسپورت نی ریز

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۳۹۶/به_زودی_بهره_برداری_از_طرح_توسعه_شرکت_رینگ_اسپورت_نی_ریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: طرح توسعه بزرگترین شرکت تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی در ایران و خاورمیانه با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و دکتر شریعت مداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در نی ریز به بهره برداری می‌رسد.
علی همتی در بازدید از این طرح گفت: فعالیت این مجموعه صنعتی در حوزه تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی است و هم اکنون به عنوان بزرگترین شرکت تولید رینگ اسپرت و قطعات آلومینیومی در ایران و خاورمیانه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: طرح توسعه شرکت کارخانجات رینگ اسپورت نور نی ریز تولید کننده رینگ آلومینیومی به ظرفیت سالیانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد با سرمایه گذاری ۱۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۶۵ نفر است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس با بیان اینکه هم اکنون انواع رینگ‌های آلومینیومی در این واحد صنعتی برای خودروسازان ایرانی تولید مش ود افزود: همچنین سایر قطعات موتوری مانند فیدبک تایر، اویل ماژول نیز در این کارخانه تولید می‌شود.
وی با بیان اینکه امکان تولید رینگ در تمامی سایز‌ها برای محصولات در این مجموعه صنعتی فراهم شده و هیچ محدودیتی وجود ندارد گفت:مشتریان محصولات این شرکت خودرو سازان داخلی شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و کرمان موتور هستند.
وی افزود:از مرحله راه اندازی و نصب ماشین آلات تا تولید محصول و به روز رسانی خطوط تولید را نیرو‌های داخلی انجام دادند و هیچ کارشناش خارجی در راه اندازی کارخانه و  تولید آن دخالت نداشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۳۹۶/به_زودی_بهره_برداری_از_طرح_توسعه_شرکت_رینگ_اسپورت_نی_ریز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: