Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:48:39 GMT

سه اشتباه بانک مرکزی در دوران ریاست سیف/پردرآمدترین مشاغل دنیا را بشناسید/چگونه درآمدمان را افزایش دهیم؟/جزئیات آخرین تغییرات قیمت خودرو‌های داخلی

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۴۴۱/سه_اشتباه_بانک_مرکزی_در_دوران_ریاست_سیف_پردرآمدترین_مشاغل_دنیا_را_بشناسید_چگونه_درآمدمان_را_افزایش_دهیم_جزئیات_آخرین_تغییرات_قیمت_خودرو_های_داخلی

سه اشتباه بانک مرکزی در دوران ریاست سیف/پردرآمدترین مشاغل دنیا را بشناسید/چگونه درآمدمان را افزایش دهیم؟/جزئیات آخرین تغییرات قیمت خودرو‌های داخلی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

محکومان امنیتی برای آزادی مفسد اقتصادی سنگ‌تمام گذاشتند/ وثیقه ۵۰۰ هزار متری «هنگامه شهیدی» برای آزادی «درمنی» +سند

محکومان امنیتی برای آزادی مفسد اقتصادی سنگ‌تمام گذاشتند/ وثیقه ۵۰۰ هزار متری «هنگامه شهیدی» برای آزادی «درمنی» +سند«باقری درمنی» یکی از بزرگترین پرونده‌های اقتصادی سال‌های اخیر است؛ اما نکته قابل توجه آن، تلاش محکومان امنیتی و وابستگان یک جریان سیاسی برای آزادی وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه اشتباه بانک مرکزی در دوران ریاست سیف/ چرا مسئول حراست بانک مرکزی دستگیر شد؟

سه اشتباه بانک مرکزی در دوران ریاست سیف/ چرا مسئول حراست بانک مرکزی دستگیر شد؟حجت الاسلام محسنی اژه‌ای حرف‌های صریح و جدیدی از تحت فشار بودن قوه قضاییه برای دستگیری دانه درشت‌های بانک مرکزی و انتقاداتی صریح از ابتکار و جنیدی بابت لایحه خشونت علیه زنان مطرح کرد.

پردرآمدترین مشاغل دنیا را بشناسید

برخی مشاغل نسبت به سایر شغل‌های دیگری درآمد بیشتری را با خود همراه دارند در این مطلب با برخی از آن‌ها آشنا خواهید شد.

عجیب‌ترین و باورنکردنی‌ترین حوادثی که تا سال ۲۱۰۰ در دنیا اتفاق می‌افتند+ تصاویر

قطعا پیش بینی آنچه در آینده اتفاق می‌افتد قدری غیر ممکن است، اما شاید بتوانیم به صورت خلاصه اتفاقاتی را در ذهنمان متصور شویم.

چگونه درآمدمان را افزایش دهیم؟

چه بخواهید و چه نخواهید، پول یکی از واقعیت‌های زندگی است که همگی باید با آن روبه‌رو شویم.

جزئیات آخرین تغییرات قیمت خودرو‌های داخلی

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت پیرامون آخرین تغییرات قیمت خودرو داخلی به بیان نکاتی پرداخت.

واکنش مردم در فضای مجازی به سخنان اخیر ربع پهلوی/ پول براندازی بعد از پول دختربازی!

صحبت های رضا پهلوی در انستیتو واشنگتن حاشیه هایی را در فضای مجازی به همراه داشت.

قضاوت بر عهده روحانی و ظریف/مذاکرات منطقه‌ای؛ مرحله دشوار تثبیت دستاوردها/آزموده را آزمودن خطاست/تغییر رویکرد تهدید‌های آمریکا

یادداشت، سرمقاله، عناوین و گزارشات ویژه روزنامه‌های و جراید سراسر کشور بیستم و هفتم آذر ماه

کلاف سردرگم قیمت خودرو/ فرمان در دست کیست؟

قیمت‌گذاری خودرو پس از گذشت سه ماه افت و خیز در وزارت صمت نه‌تنها هنوز تعیین‌تکلیف نشده، بلکه با ورود مجلس به این موضوع پیش‌بینی می‌شود اعلام قیمت‌های جدید بازهم با تاخیر همراه شود.

نمایندگان به خودروسازها چه پیشنهادی دادند؟

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از پیشنهاد نمایندگان به خودروسازان درباره نحوه افزایش خودرو‌ها خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۴۴۱/سه_اشتباه_بانک_مرکزی_در_دوران_ریاست_سیف_پردرآمدترین_مشاغل_دنیا_را_بشناسید_چگونه_درآمدمان_را_افزایش_دهیم_جزئیات_آخرین_تغییرات_قیمت_خودرو_های_داخلی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: