Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-28@18:56:14 GMT

حضور مردم باعث قوت قلب ما می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۲۰۱۵۶۸۵/حضور_مردم_باعث_قوت_قلب_ما_می_شود

حضور مردم باعث قوت قلب ما می‌شود

به گزارش وانانیوز، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سیدمحمد موسوی یکی از بازیکنانی است که در جریان تمرینات تیم ملی در سالن رضازاده اردبیل، به شدت مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن قرار می‌گیرد.

موسوی درباره محبوبیتش بین مردم اظهار داشت: مردم همیشه به ما لطف زیادی داشته اند. از روز اولی که وارد اردبیل شدیم، خیلی از مردم عزیز این شهر را دیدیم که برای استقبال از تیم ملی آمده بودند که این موضوع باعث قوت قلب ما می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی تلاش کرده ایم کاری کنیم که برای مردم محبوب باشیم و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.

وی درباره مسابقات انتخابی قهرمانی جهان گفت: معمولاً تیم‌های میزبان مسابقات در قرعه‌کشی نقش تعیین کننده‌ای دارند، اما نمی‌دانم چرا تیم ما در این رقابت‌ها برنامه بدی دارد. بهترین شرایط برای ما این بود که دو بازی کنیم، یک روز استراحت داشته باشیم و بعد دو مسابقه بدهیم اما الان بدترین شرایط برای ما به وجود آمده است زیرا در دو مسابقه اول خود باید با کره جنوبی و چین مسابقه بدهیم و این دو تیم بعد از آن با هم بازی می‌کنند و حتی احتمال تبانی بین آنها هم وجود دارد.

موسوی افزود: البته ما هیچ مشکلی برای مسابقات نداریم و ان شاالله با اقتدار هر چهار تیم را شکست می دهیم و به عنوان صدرنشین راهی مسابقات انتخابی قهرمانی جهان می شویم.

وی گفت: کره جنوبی و چین تیم های قدرتمندی هستند اما سطح این تیم ها با والیبال ایران متفاوت است. ما در میان ده تیم برتر جهان هستیم و امیدوارم بتوانیم این فاصله را حفظ کنیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۵۶۸۵/حضور_مردم_باعث_قوت_قلب_ما_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: