Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@03:57:41 GMT

عکس/ نیروگاه برق اتمی ترکیه با حضور پوتین

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۶۵۴۱/عکس_نیروگاه_برق_اتمی_ترکیه_با_حضور_پوتین

­کار ساخت اولین نیروگاه برق اتمی ترکیه با حضور روسای جمهور این کشور و روسیه آغاز شد.

اين طرح در روسيه فرصتهاي شغلي زيادي به وجود مي‌آورد رئيس جمهور روسيه در مراسم آغاز احداث فاز اول نيروگاه برق اتمی ترکيه: اين نيروگاه 10 درصد برق موردنياز ترکيه را تامين مي‌کند اردوغان درمراسم آغاز احداث نیروگاه برق اتمی ترکیه: امروز با حضور پوتين کلنگ این نيروگاه را به زمين مي‌زنيم بسياري از طرحهاي راهبردي ازجمله سامانه اس400 را با يکديگر بررسي مي‌کنیم ارسال به تلگرام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۶۵۴۱/عکس_نیروگاه_برق_اتمی_ترکیه_با_حضور_پوتین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: